НОВА ОБЯВА
април 2007 г. 250 000 км Черен Бензинов 184 к.с. Евро 4 1800 куб.см Автоматична Седан
Един от най-напомпаните откъм екстри 4-цилиндрови екземпляри W204, включващ някои от най-редките оцпии за модела, като Keyless GO, Pre-Safe, пълен ел. пакет с мемори отпред, най-редкият цвят естествена кожа. Липсващите екстри са: задна щора и Harman Kardon Logic 7, който е компенсиран с висок клас активен суббуфер Hertz (маха се от багажника за секунди, при нужда от място), сменени говорители отпред с Audison Apk, както и пълна шумоизолация на 4-те врати. Comand системата е ъпгрейдната с NTG 4. 0 от Е-класа W212, тъй като има по-хубав вграден усилвател и Bluetooth Audio, което гарантира много по-качествен сигнал за музика от алтернативния Aux. Безжичният Carplay/Android Auto модул е една от най-добрите инвестиции за тези коли - работи светкавично, безпроблемно и позволява запазването на оригиналния пинизчийски изскачащ екран. Километражът е цветен фейслифтов, с активирано AMG-меню. Впрочем, всички възможни полезни кодировки по колата са направени, вкл. тези за реакция на педала на газта, благодарение на което, в комбинация с Agility режим на кутията, е несравнимо по-пъргава и приятна за каране от стоковия вариант. Воланът е оригинален от CLS W218 - най-премиум версията с дърво и шит бег. Перата му са активни и изключително полезни за кутия като 5G. Светещите лед прагове са оригинални от по-нови модели, вързани към осветлението в краката под уплътненията (абсолютно невидимо). Стоповете са китайски и макар доста зорове с подкарването им преди 3 години, са един от най-красивите външни тунинги за модела. Давам и оригиналните диодни стопове, може да си ползвате тях, ако не ви кефят. Има светеща емблема на решетката, давам и оригиналната, макар че на тази може да се откачи буксата за секунди, за да не свети. Панорамата работи безупречно, обгрижвана е редовно. Притежавам колата от 8 години. Не е внос, а е закупена от Силвърстар, като познавам предишните собственици. Откакто е моя, двигателят е обслужван на всеки 8000 км. 5G-кутията е обслужена 3 пъти, като при предпоследното е сменен Lock-Up Solenoid. На последното през април 2025, смених и платката (с оригинална), както и добавих Sonnax Overlap Sleeve Kit. Обслужвал съм и неща, с които по принцип почти никой нормален човек не се занимава, като масло на диференциала, масло на моторния компресор, хидравлична и спирачна течност. Ноември 2022г. поставих газова уредба KME Nevo Pro с 54л бутилка. Монтажът е направен от един от най-добрите газаджии в страната и освен годишната смяна на филтър, не е създавала никакви нужди от грижи. Задният мост е подменен гаранционно в Силвърстар още 2019, прецедентът в България. Март 2025 са сменени авансаторите (ваносите) със Swag, вкл. и управляващите клапани, регулиращи разпределителните валове. Както и комплект верига с банани и обтегач, общо взето всичко без тези около масления охладител, тъй като се слави като безпробемен, за разлика от следващата турбинирана версия на двигателя с директно впръскване. Октомври 2025 са сменени с оригинални 3-те тампона (2 на двигателя и 1 на кутията). 2 комплекта 17-ки джанти с гуми, имат доста забележки. На снимките са летните - оригинални от фейсова 212-ка, с висок клас гуми Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6, дот 24-та. Зимните са оригиналните 17-ки W204, цвят графит, мога да пратя снимки, със зимен Nokian, мисля дот 20-та, но са съхранявани читаво и карани малко, та поне и този сезон ще се държат добре. Маслото в сменено преди 3000км с Liqui Moly Molygen 5w40. Годишната смяна на филтъра на газта - направена току-що. Има си 2 ключа (резервният не е Keyless). Нормални забележки за годините, като в каското в Булстрад е записана цялата без забележка (мисля без левия фар). Тази година не са ползвани 2-те събития без доказване, така че образно казано, може да си заведете каквото пожелаете. Повечето външни несъвършенства най-вероятно са оправими с паста, просто не ми се занимава с дреболии в софийската реалност. Каското, гражданската и техническият са валидни до юли 2026. Коментар само на място. Проверка в сервиз по избор. Рамата е: WDD2040411A012516, но няма смисъл да си губите времето да я проверявате, мога да ви дам снимка на историята в Даймлер. Освен смененият гаранционно заден мост, няма какво полезно да видите - първият собственик дори не е спазил гаранцията и не я е обслужвал в Силвърстар, тъй като има собствен сервиз.
Особености - 4(5) Врати, Bluetooth \ handsfree система, USB, audio\video, IN\AUX изводи, Автоматичен контрол на стабилността, Аларма, Безключово палене , Бордкомпютър, Въздушни възглавници - Задни, Въздушни възглавници - Предни, Въздушни възглавници - Странични, Газова уредба, Датчик за светлина, Ел. Огледала, Ел. Стъкла, Ел. регулиране на седалките, Ел. усилвател на волана, Електронна програма за стабилизиране, Каско, Климатик, Кожен салон, Ксенонови фарове, Лети джанти, Металик, Мултифункционален волан, Навигация, Напълно обслужен, Панорамен люк, Парктроник, Подгряване на седалките, Регулиране на волана, С регистрация, Сензор за дъжд, Система ISOFIX, Система за контрол на скоростта (автопилот), Стерео уредба, Хладилна жабка, Централно заключване, Шибедах
Регион:
обл. София, гр. София