декември 1999 г. 357 000 км Черен Бензинов 155 к.с. 2000 куб.см Ръчна Седан
Взех колата от приятел, за да я стегна и да си я карам, но обстоятелствата се промениха и стана излишна(нямам време за нея за жалост). Има си своите плюсове и минуси, които ще опиша възможно най-подробно. С две думи няма нищо крайно належащо, а с малко труд и пари ще стане перфектна. Плюсове: Климатикът работи безпроблемно Няма и не е имала газ Не е кърпена никога, само праговете са зле, отдолу е перфектна(смятам го за плюс, защото знаем какво може да се направи с влакнест кит и 2 спрея) Всички ел. системи работят Оригинално работещо радио с блутут(както и всички колони, звучи меко казано перфектно) ОЕМ прави и свежи джанти 17ки и зимните железни 16ки(всички със сравнително окей гуми) Нови тампони за предни долни носачи, унибали отзад, свещи, масло и т. н(направен реглаж, сменени болтове където трябва, без клошарски изпълнения да се ползва болта който е станал на ф8 от ръжда) Нови ламбда сонди(горни), катализаторите са си там и си работят, минава преглед без проблеми Два ключа Фаровете не са жълти, светят перфектно и не са напукани Запазен салон и интериор за километрите си(шофьорската седалка не е каубойска среща) Навито се отваря, но дисплея е приключил, има си и дистанционното, може да се смени и да тръгне за автентичност или да се постави мултимедия Колата я знам от внасянето и в България през 2007(горе долу) на 70к км. Поддържана е в един сервиз при един майстор, а собствениците и преди мен(двама) са улегнали хора, с две думи не е била в ръцете на състезатели и унищожители Кара се с 5в40, стига половината на пръчката на 10к, не знам как ще е ако се кара на уволнение А сега минусите: Шофьорската врата е натисната( давам перфектна, но сива) Преден ляв калник е намачкан Генерацията има дупка някъде след двойката, не ми е оставало време, вътре не се чува Свети АБС, трябва да се смени гривната на задна дясна полуоска, не е датчика, не ми е оставало време 3та скорост изхърква ако се вкара със сила, зор и т. н (при спокойно каране не се усеща) Подтропва отзад, не ми е оставало време, но може и да го оправя Ангренажът е за смяна след 8-9к км, като сълзят семерингите на колянов и разпределителен, самия ремък е сух, само отдолу е омаслена, но не губи масло на пръчката. Има за смяна накладки, може и да съм ги сменил до продажбата. Единственият тунинг по нея е антената на радиото(тип акула, старата е счупена в багажника) премахнати стоповете за мъгла на багажника(прибрани в багажника, за който иска да ги върне) и габарити в мигачите на предните фарове (JDM, USDM, който както му вика) фасунгите са в багажника.
Особености - 4(5) Врати, Bluetooth \ handsfree система, USB, audio\video, IN\AUX изводи, Антиблокираща система, Въздушни възглавници - Предни, Ел. Огледала, Ел. Стъкла, Ел. регулиране на седалките, Климатроник, Навигация, Подгряване на седалките, Регулиране на волана, Система за защита от пробуксуване, Халогенни фарове, Централно заключване, Шибедах
Регион:
обл. София, гр. София