януари 2010 г. 69 000 км Tъмно син Бензинов 1000 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Пистов
Продавам си мотора поради закупуването на по-нов. Мотора е в мен от около 2 години и е изключително поддържан и пазен, инвестирани са достатъчно много средства в него, за да надскочат в пъти обявената му цена. Всичко, което се подменя или рементира по мотора се прави само и единствено по манюалите за модела и абсолютно всичко се затяга на необходимите килограми указани от производителя. Ще се опитам да изброя всичко което е правено по мотора като е възможно да забравя нещо: Двигател и периферия: Сменен ангренажния комплект плюс реглаж на клапаните. Предните дискове и накладки са сменени със спортни ТРВ. Каран е само с масло Bel Ray EXS 10w50, което се сменя на около 2000км. Въздушния филтър е спортен K&N, филтърната кутия е термоизолирана, сменени иридиеви свещи CR9EIA-9, сменени преден и заден зъбак (Олекотени) -1 / +1 и верига златен DID 525 ZVM-X (двойноусилена) преди 500км. Дюзите са почистени и са минали стенд в началото на сезона, горивния филтър също е сменен с нов в началото на сезона. Генерацията е цялостно увита с титаниева термолента. Премахната е Exup клапата и катализатора. Гърнето е оригинален RaceFit Growler -титан с карбон (най-леките гърнета произвеждани за мотор). Мотора е с настойка при Sniper Tuning Изравнени гориво-въздушни смеси спрямо компонентите по мотора Премахнати ограничения на максималната скорост Премахнати ограничения по предавките Активиран шифтър модул със сензор Shifting ContRoll последно поколение с подсилена пружина в сензора Намалена температура за активиране на ел. перката за охлаждане Изолирана софтуерно ламбда сонда Активиран лънч контрол Активиран пит лимитър Регулирано натягане на заводския демпфер Охладителна система: Сменен антифриз Motul Motocool в началото на сезона. Предпазна решетка на радиатора RaceFoxx. Силиконови двойноудебелени водни маркучи AS3 Performance монтирани в началото на сезона. Както е описано по-горе и температурата за активиране на ел. перката е намалена. Спирачна система : Нова спирачна течност отпред и отзад Motul RBF 660 Предни и заден спирачни маркучи с метална оплетка Hel. Предна спирачна помпа почистена и обслужена Performance Technology PT с болт с датчик за налягането към стопа. Предни апарати от Yamaha R1 2006 почистени и обслужени с накладки Ferodo SinterGrip XRAC (към мотора давам комплект чисто нови същите накладки) Предните апарати са снабдени с Air Ducts за по-добро охлаждане с хидрографика (черен карбон). Задна спирачна помпа почистена и обслужена с нов комплект направена с хидрографика (черен карбон). Задния апарат е от K7/K8 1000 с двойно по-голямо бутало от стандартния апарат за модела, почистен и обслужен с чисто нови накладки TRW Sinter. Окачване и гуми: Изцяло обслужена предница със семеринги , чистачи и 0 пръстени оригинални от Suzuki , ново масло в коловете Silkolene Pro Racing 02 Fully Sintetic преди 500км. Сменени горен и долен лагер на тройниците заедно със семерингите преди 500км. Предна и задна ос почистени и с подменена смазка. Лагерите на джантите са перфектни. Задното окачване е оригиналното за модела. Окачването е с настройка спрямо моето тегло. Full-Rev Racing Wheel Adjuster-и на задната джанта. Предна гума Dunlop KR106 3-та смес 125/65 , монтирана чисто нова на около 200км. Задна гума Dunlop KR108 1-ва смес 205/60 на 70% . Други : Аларма Meta Два ключа за мотора с дистанционни за алармата Карбонови протектори на рамата и шарнира Carbon2Race Карбонови протектори на капаците на двигателя Карбонов капак на резервоара Бърза капачка на резервоара Evotech с хuдрографика (черен карбон) Протектори за двигателя Yoshimura Протектори на предна и задна ос Mad Moto Протектори на лостчетата на съединителя и спирачката Спортни степенки Arashi Version 2. 0 с хидрографика черен карбон и хамелеонови детайли по тях . Фолио за затъмняване на фара , предните, задните мигачи и стопа Крушките на мигачите отпред и отзад са Osram Diadem със синкав отенък в стъкото на мигача (светят в нормална оранжева светлина) Фара и габаритите са лед крушки на Osram R%G стойка за номера Краш тапи по поръчка за мотора Всички черни детайли по мотора са направени с хидрографика-черен карбон: огледалата, пластмасата на въздуховодите под фара, пластмасите около стопа и задните мигачи, целия подканик под опашката, задния калник, предпазителя за верига, стойката на предното казанче за спирачна течност, стойката на бутона за пит лимитъра, двете черни пластмаси от ляво и от дясно на страниците около двигателя, стойката на гърнето, скобата на гърнето, отворите за охлаждане на предните апарати, степенките, задна спирачна помпа, гардовете на спирачката и съединителя, капачката на резервоара Мотора разполага с пълен комплет смоли ръчно изрисувани с прозрачна слюда, които са включени в цената. Към цената са включени: задните степенки, задна седалка, оригиналните гърнета заедно с катализатора, оригиналната предна спирачна помпа, оригиналния заден апарат, оригиналния капак на резервоара, оригиналните водни маркучи и още много други оригинални части за мотора. Мотора има леки забележки нормални за годините си, за това и цената подлежи на коментар. Няма наложащи ремонти или обслужвания. Документално всичко е изрядно! Цената подлежи на коментар в рамките на разумното само на място!
Особености - Катализатор, Металик, Тунинг, Напълно обслужен, Инжекционна горивна система, С регистрация, LED фарове, Аларма, Електрически стартер
Регион:
обл. Пловдив, гр. Пловдив