юни 2010 г. 54 000 км Син Бензинов 150 к.с. 750 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Пистов
Мотора е внесен от Франция началото на 23-та година, с пълната и ясна представа, че не е от тези на оригинална боя моделите от 2010-та със сините рами трябва да са бели, ако някой търси такъв мотор този не е от тях! Имало е падане с мотора и е боядисан в тази разцветка още там преди да бъде закупен от мен. Надолу са описани нещата които съм правил. Технически по мотора е направено следното: - Сменени предни спирачни дискове brembo - Олекотени верига и пиньони (Верига DID 520 ZVMX, заден алуминиев пиньон JT +1, олекотен преден -1) - Пренавит статор и монтирано реле регулатор от нешунтиращ тип - Премахната exup клапа - Извеждане на картерната вентилация извън филтърната кутия - Спортен K&N въздушен филтър - Крайно гърне Yoshimura R11 - Гуми Pirelli Diablo Supercorsa SP (обути началото на юли) Преди 7хил. км са направени и следните неща: - Проверка и реглаж на клапани - Смяна на свещи - Почистване на дюзи с ултразвук - Почистване и синхрон на дросела - Смяна на антифриз - Смяна на съединител с OEM такъв - Сменени предни и заден спирачни маркучи Fren Tubo с слуминиеви фитинги - Ревизирани предни и заден спирачни апарати - Смяна на спирачна течност DOT 5. 1 Настройка на дино при Sniper Tuning която включва: - Шифтър през заводската електроника - Оптимизация на горивни и авансови карти - Натегнат демпфер - Пит лимитър - Лънч контрол - Бърбъл на B режим - Изолиране на exup клапа - Изключване на имобилайзер - Изолиране и запушване на pair системата - Изключване на автоматичното гасене на дюзите - Премахнат ограничителя по предавките - Намалени градусите на перката Мотора в момента е на 54хил. км. за които не мога да дам гаранция че са реални от мен е закупен на 27хил. по табло, маслото и филтъра са сменени преди 2100км (sikolene 10W-50) сменяни винаги на 4500-5000км. Също така е оборудван с предпазни капаци на двигателя R&G, краш тапи на страниците, предна и задна ос, лед крушки на къси и дълги светлини, претапицирани седалки. Мога да изпращам допълнителни видеа и снимки по желание на всичко което е описано по-горе, смятам че мотора за годините си изглежда доста добре но не изключвам факта че има козметични забележчици все пак мотора е закупен за да го карам не да ми краси гаража. Разполага с два ключа, и оригиналните инструменти. При оглед мога да закача мотора на диагностика да се гледат живи данни, грешки и тн Благодаря за вниманието!
Особености - Тунинг, Напълно обслужен, Инжекционна горивна система, С регистрация, LED фарове, Електрически стартер
Регион:
обл. Велико Търново, гр. Горна Оряховица