май 1995 г. 280 000 км Сив Бензинов 280 к.с. Евро 2 2979 куб.см Ръчна Комби
Едно по-различно комби. В движение, всичко платено. Не се продава на части. Не е регистрирана с този мотор. Новият двигател няма номер. Оригиналният блок, мисля, все още е наличен. Накратко: Моторът строук на 3. 0, валове копири на Шрик, портната глава, напасната според адаптера за дроселите, пълна ревизия, дросели от М3 Ево, интейк, изпускатели от М3, двойна генерация с X-пайп и крайно гърне от М3. Със сигурност има и още. В алфа Н режим и без надуване на аванса - 240 к. с. на гуми в овърдрайв. Окачване - жълти амортисьори Koni, пружини Eibach, големи спирачки, дискове от М3, полиуретанови тампони, реглаж. . . Трансмисия - лек маховик, керамичен съединител. Към момента е с малък диференциал и полуоски, давам перфектни големи полуоски с колата. Започнах да събирам частите за преминаване към голям диференциал и т. н. , но плановете се промениха. Дава се с джантите от снимките 18" , сравнително леки. Интериорът е с минимални забележки, черен таван. Всичко по колата работи. Имам много записки за обслужвания, смени, модификации и какво ли не . Това е, което мога да изредя в момента. Прехвърля се задължително. На тестовото кръгче по всяка вероятност ще карам аз , за разочарование на всички тест-пилоти. Склонен съм и на бартер с доплащане от ваша страна , за автомобил или мотор с много по - ниска стойност , подходящи за начинаещ. Конете на М3 с поддръжка на 320.
Особености - 4(5) Врати, Аларма, Антиблокираща система, Бартер, Бордкомпютър, Въздушни възглавници - Предни, Ел. Огледала, Ел. Стъкла, Ел. регулиране на окачването, Климатроник, Кожен салон, Лети джанти, Металик, Мултифункционален волан, Напълно обслужен, Регулиране на волана, Рейлинг на покрива, С регистрация, Сервизна книжка, Серво усилвател на волана, Система за контрол на скоростта (автопилот), Стерео уредба, Тунинг, Халогенни фарове, Централно заключване, Шибедах
Регион:
обл. София, гр. София