Допълнителна информация
Продавам си мотора поради закупуването на по-нов. Мотора е в мен от около 2 години и е изключително поддържан и пазен, инвестирани са достатъчно много средства в него, за да надскочат в пъти обявената му цена. Всичко, което се подменя или рементира по мотора се прави само и единствено по манюалите за модела и абсолютно всичко се затяга на необходимите килограми указани от производителя. Ще се опитам да изброя всичко което е правено по мотора като е възможно да забравя нещо:
Двигател и периферия:
Сменен ангренажния комплект плюс реглаж на клапаните. Предните дискове и накладки са сменени със спортни ТРВ.
Каран е само с масло Bel Ray EXS 10w50, което се сменя на около 2000км. Въздушния филтър е спортен K&N, филтърната кутия е термоизолирана, сменени иридиеви свещи CR9EIA-9, сменени преден и заден зъбак (Олекотени) -1 / +1 и верига златен DID 525 ZVM-X (двойноусилена) преди 500км. Дюзите са почистени и са минали стенд в началото на сезона, горивния филтър също е сменен с нов в началото на сезона. Генерацията е цялостно увита с титаниева термолента. Премахната е Exup клапата и катализатора. Гърнето е оригинален RaceFit Growler -титан с карбон (най-леките гърнета произвеждани за мотор).
Мотора е с настойка при Sniper Tuning
Изравнени гориво-въздушни смеси спрямо компонентите по мотора
Премахнати ограничения на максималната скорост
Премахнати ограничения по предавките
Активиран шифтър модул със сензор Shifting ContRoll последно поколение с подсилена пружина в сензора
Намалена температура за активиране на ел. перката за охлаждане
Изолирана софтуерно ламбда сонда
Активиран лънч контрол
Активиран пит лимитър
Регулирано натягане на заводския демпфер
Охладителна система:
Сменен антифриз Motul Motocool в началото на сезона. Предпазна решетка на радиатора RaceFoxx. Силиконови двойноудебелени водни маркучи AS3 Performance монтирани в началото на сезона. Както е описано по-горе и температурата за активиране на ел. перката е намалена.
Спирачна система :
Нова спирачна течност отпред и отзад Motul RBF 660
Предни и заден спирачни маркучи с метална оплетка Hel.
Предна спирачна помпа почистена и обслужена Performance Technology PT с болт с датчик за налягането към стопа.
Предни апарати от Yamaha R1 2006 почистени и обслужени с накладки Ferodo SinterGrip XRAC (към мотора давам комплект чисто нови същите накладки) Предните апарати са снабдени с Air Ducts за по-добро охлаждане с хидрографика (черен карбон).
Задна спирачна помпа почистена и обслужена с нов комплект направена с хидрографика (черен карбон).
Задния апарат е от K7/K8 1000 с двойно по-голямо бутало от стандартния апарат за модела, почистен и обслужен с чисто нови накладки TRW Sinter.
Окачване и гуми:
Изцяло обслужена предница със семеринги , чистачи и 0 пръстени оригинални от Suzuki , ново масло в коловете Silkolene Pro Racing 02 Fully Sintetic преди 500км. Сменени горен и долен лагер на тройниците заедно със семерингите преди 500км. Предна и задна ос почистени и с подменена смазка. Лагерите на джантите са перфектни. Задното окачване е оригиналното за модела. Окачването е с настройка спрямо моето тегло. Full-Rev Racing Wheel Adjuster-и на задната джанта. Предна гума Dunlop KR106 3-та смес 125/65 , монтирана чисто нова на около 200км. Задна гума Dunlop KR108 1-ва смес 205/60 на 70% .
Други :
Аларма Meta
Два ключа за мотора с дистанционни за алармата
Карбонови протектори на рамата и шарнира Carbon2Race
Карбонови протектори на капаците на двигателя
Карбонов капак на резервоара
Бърза капачка на резервоара Evotech с хuдрографика (черен карбон)
Протектори за двигателя Yoshimura
Протектори на предна и задна ос Mad Moto
Протектори на лостчетата на съединителя и спирачката
Спортни степенки Arashi Version 2. 0 с хидрографика черен карбон и хамелеонови детайли по тях .
Фолио за затъмняване на фара , предните, задните мигачи и стопа
Крушките на мигачите отпред и отзад са Osram Diadem със синкав отенък в стъкото на мигача (светят в нормална оранжева светлина)
Фара и габаритите са лед крушки на Osram
R%G стойка за номера
Краш тапи по поръчка за мотора
Всички черни детайли по мотора са направени с хидрографика-черен карбон: огледалата, пластмасата на въздуховодите под фара, пластмасите около стопа и задните мигачи, целия подканик под опашката, задния калник, предпазителя за верига, стойката на предното казанче за спирачна течност, стойката на бутона за пит лимитъра, двете черни пластмаси от ляво и от дясно на страниците около двигателя, стойката на гърнето, скобата на гърнето, отворите за охлаждане на предните апарати, степенките, задна спирачна помпа, гардовете на спирачката и съединителя, капачката на резервоара
Мотора разполага с пълен комплет смоли ръчно изрисувани с прозрачна слюда, които са включени в цената.
Към цената са включени: задните степенки, задна седалка, оригиналните гърнета заедно с катализатора, оригиналната предна спирачна помпа, оригиналния заден апарат, оригиналния капак на резервоара, оригиналните водни маркучи и още много други оригинални части за мотора.
Мотора има леки забележки нормални за годините си, за това и цената подлежи на коментар. Няма наложащи ремонти или обслужвания.
Документално всичко е изрядно! Цената подлежи на коментар в рамките на разумното само на място!