НОВА ОБЯВА
януари 2013 г. 34 000 км Черен Бензинов 195 к.с. 999 куб.см 4 тактов Водно Ръчна Пистов
BMW S1000RR - 2-ра генерация / 2013г. / 195 кс. Гаражен мотоциклет, кара се ежедневно, отключен SLICK режим. Не светят сервизни интервали (имам купена програма и специално обд - за което по сервизите взимат по 50-100 лв за нулиране). Два ключа Силов ECU тунинг - няма дино графики Перка на 94-5 градуса ARROW крайно гърне. Спортен филтър KN Полирани, фолирани фарове с LED крушки и LED габарити Целият мотор е с нанесена керамика. Преди началото на сезона е сменена ангренажна верига, зъбни, плъзгачи успокоители, болтове, сложена е сивата капачка, зацепен е на матрица, направен е реглаж клапани + сменен съединител. Всичко това с ОЕМ части. Обслужен с ОЕМ консумативи - масло, антифриз. Предстои смяна на задни накладки - ползват се SBS Street синтеровани. Чисто нова задна гума Pirelli Diablo Supercorsa SC2 дот 25 Предната е на половин сезон - дот 23 Всички спойлери са с карбонова хидрографика. Карбонови капаци навсякъде. Опушен стоп с вградени мигачи. Стелт огледала. Опушена слюда Zero Gravity Капак на мястото на седалката. Черни ръчки (давам и оригиналните) Протектори за ръчките Опушени казанчета за спирачна течност - сложена рейсингова такава И двете казанчета са с капаци S1000RR Тапи за дупките на задните степенки S1000RR Сменен капак на съединител с прозрачен такъв (давам и оригиналния). Капакът е фолиран с хамелеоново фолио. Черни емблеми Черни шофьорски степенки Custom хамелеонова лепенка S1000RR Сгъваема стойка за номера Добавен бадж S1000RR на опашката Заедно с мотоциклета давам и резервни части или такива, които не са сложени към момента. В мен е от 18 месеца. Навъртял съм му около 6000 км. Купил съм го от тук. Докато моторът е бил при мен - не е кантарен, няма бърнаути, няма прекъсвачи. Кара се лежерно, предимно до работа. Излизано е няколко пъти извънградско. Кара се само със 100 октана от Шел За удобство - предоставям видео. ГТП до 2026, ГО до Септември Технически и документално изряден мотоциклет. Задължително прехвърляне, съдействам за по-ниска нотариална такса. Бартери не ме интересуват, тъй като новия мотор пътува. Обща сума на всички доработки, екстри, промени - около 6500 лева (плюс цената на стандартно BMW S1000RR втора генерация). Смяна ангренаж е допълнително ~1500-2000 лв, смяна съединител ~1200-1500 (с ОЕМ части). Всеки сам може да си направи сметка защо моторът е с 1000 лв. по-скъп от другите. Според мен е далавера : ) За цена по телефона не ми се говори, преговаряме на място. Проблеми, които не съм отстранил: Датчик на степенката (моторът може да се кара и с пусната степенка, но за момента не ми пречи)
Особености - Антиблокираща система, Система за контрол на сцеплението, Тунинг, Напълно обслужен, Инжекционна горивна система, С регистрация, LED фарове, Имобилайзер, Електрически стартер
Регион:
обл. София, гр. София