Получихте нова обява по филтър
Без снимка





Промяна на цена на наблюдавана обява
Без снимка промяна в цена


стара цена
нова цена
Вход | Нова Регистрация
Начало Публикуване Търсене Новини Rent-a-car Дилъри + Още... Моите обяви
1 - 2 от общо 2

Обяви за Мотоциклети Malaguti XSM

Запис на търсенето
Критериите ще бъдат записани във Вашия "Бележник Търсения".
Отказ   ЗАПАЗИ в Бележника
Предимства:

Когато запишете текущия филтър за търсене във Вашият "Бележник Търсения", следващия път ще можете да стартирате същото търсене от там, без да попълвате формите за търсене отново.

Вашият "Бележник Търсения" се намира в меню Моите обяви > Бележник търсения.

Резултат от Вашето търсене на:
Запази Търсенето
Рубрика: Мотоциклети, Malaguti XSM; Състояние: Нов, Употребяван, Повреден/ударен, Подредени по: Марка/Модел/Цена
Malaguti XSM 50кубика 3.467км 08.2020
2 300.81 €
4 500 лв.
Не се начислява ДДС
август 2020 г. 3 467 км Тъмно червен Бензинов 3 к.с. 50 куб.см 4 тактов Водно Ръчна СуперМото
Нов внос от Австрия. МОТОРА Е ЧИСТО НОВ НА 3. 467КМ СЪС ДУКОМЕНТИ ЗА РЕГИСТРАЦИЯ .
Особености - Антиблокираща система, Автоматичен контрол на стабилността, Катализатор, Система за контрол на сцеплението, Металик, Сервизна книжка, Напълно обслужен, Имобилайзер, Бордкомпютър, Електрически стартер
обл. Враца, гр. Враца
Malaguti XSM конверсия на ток
2 556.46 €
5 000 лв.
Не се начислява ДДС
НОВА ОБЯВА
април 2007 г. 350 км Оранжев Електрически 11 к.с. 3.6 kWh Автоматична СуперМото
Продавам мотор Malaguti XSM 50, който е конвертиран на ток лично от мен. Оригиналният 50сс двигател имаше мощност около 3 конски сили, в момента мотора разполага с 11, и разликата е доста усезаема. Батерията е 72v 50Ah, с капацитет около 3. 6кВч, които стигат за до 90-95км пробег, но това зависи строго от агресивността на карането и теглото на ездача. Аз съм поне 105кг с мото екипировката и съм до докарвал до 98км със спокойно каране из града. Максималната скорост е около 85-90км/ч с мен на него, някой по-лек ще може да вдигне повече, но най-икономично се движи в порядъка 45-55км/ч. Освен конверсията на ток, разглобих мотора до последното болтче и съм го реставрирал общо взето до заводски вид, защото предишните собственити не бяха пипали нищо от ново. Единствените консумативи, които не съм сменил са гумите и спирачните дискове. Дисковете защото още има хляб в тях, гумите защото новият собственик може да сложи каквито иска, без да е ангажиран с моят избор, но си мисля, че и тези имат още живот. След конверсията съм направил на мотора около 350км за да го тествам и да се уверя, че всичко работи. Всички части, вложени в конверсията са доста преоразмерени, компромис не е правен. Това, което е добавено към мотора е следното и е чисто ново: 1. Батерия + BMS система с bluetooth за следене състоянието на батерията + кутия за батерията за да е защитена от вода и прах 2. Електро-двигател QS138 V1 3. Контролер Votol EM100 4. Регулатор от 72 на 12v за светлини, клаксон, и т. н. 5. Преден пинион 11 зъба, заден 56 зъба 6. Верига DID 428 7. Нови накладки отпред и отзад 8. Нови лагери на двете колела, по заводска спецификация 9. Ново масло, семеринги и прахо-уловители на предницата 10. 6мм дебелина на панките, които държат мотора + капак за веригата при мотора за да не цапа наоколо 11. Нов екран за електрически мотор 12. И двете ръкохватки са чисто нови, за електрически мотор 13. Аларма, която работи с контролера на мотора 14. Цялата електрическа система е абсолютно нова + всичко е надписано с етикети, което неимоверно улеснява профилактика и сервизиране 15. Всички крушки са подменени с LED такива + чисто нови LED мигачи 16. Чисто нови огледала за обратно виждане (оригниално има само 1, и то липсваше) 17. 150А високоволтов бушон 18. 125А автоматичен прекъсвач, лесно достъпен под седалката 19. 72v 7A зареждачка Допълнително свършената работа по реставрацията на мотора включва изтъркване до метал на клепаниците на предишните собственици и боядисване на ново и чисто на цялата рамка на мотора, не съм боядисвал единствено предните колове. Като стана дума за тях, те са на 100% изчистени с ново масло и всички други консумативи + нови медни шайби на долните болтове. Спирачните апарати бяха разглобени из основи и основно изчистени, след това сглобени със специална грес за спирачни бутала, нова спирачна течност и обезвъздушени както трябва + новите накладки. Всички винтове са стегнати по заводската спецификация, като на осите на колелата и задния шарнир е сложена морска грес на Bardahl. Относно хардуера мисля, че не пропускам нищо. Относно документите - купих мотора с договор и получих само голям талон, не съм го прехвърлял на мое име. Има регистрация и номер. Електрическата конверсия няма как да се легализира в България, има начин в Румъния но не съм съвсем наясно с процедурата. Продавам го, защото чака следващ проект, който искам да започна. Предвид състоянието на мотора - като от завода - към днешна дата, и имайки в предвид дори само труда, който е хвърлен по него за да се докара до това състояние, и това задвижване, цената е АБСОЛЮТНО твърда, и НЕ подлежи на коментар. Казвам го за да не си губим времето в пазарлъци! Нов мотор, с тези параметри за скорост/пробег/мощност/ускорение и т. н. , дори без да е легален за пътя НЕ може да се купи за такива пари. QS138 V1 електро-двигателят, който съм вложил тук може да понесе поне 4 пъти по-голяма мощност, та ако на някой му се занимава би могло да стане в пъти по-интересно, но както казах. .. чака ме следващ проект и не мога да отделя повече време или средства за този.
Особености - Напълно обслужен, С регистрация, LED фарове, Аларма
Регион:
обл. София, гр. София
Отиди в Моят Бележник
Няма маркирани обяви за печатане Няма маркирани обяви за сравнение
Може да запазите Вашето търсене на:
Запази Търсенето
Рубрика: Мотоциклети, Malaguti XSM; Състояние: Нов, Употребяван, Повреден/ударен, Подредени по: Марка/Модел/Цена
oбяви за коли Мотоциклети MalagutiXSM
НА ВАШЕТО ВНИМАНИЕ
Потребителите търсещи Malaguti XSM
в mobile.bg, също така разглеждат и обяви за:
Всички модели Malaguti
Сравни Печат Премахни всички
© mobile.bg ползва и препоръчва хостинг услугите на Bulinfo.net
Следвайте ни в: