декември 1990 г. 210 000 км Син Дизелов 75 к.с. Евро 1 1900 куб.см Ръчна Пътнически
Здравейте, фенове! Продавам си проектчето, в което съм вложил 3 години труд, инвестиции и внимание. Продава се поради липсата на време, а до някъде вече и желание. Сменен двигател 1. 9тд с код AAZ и 5 степенна скоростна кутия. Буса е регистриран без номер на двигател и по документи си е 1. 9. Перфектната платформа за хора със въображение и желание - може да се сложи 90, 110, 131 коня мотор. Бусът е цялостно изкърпен с чисто нови панели, закупени от Германия. Кърпени са задните панели, степенките, пода на шофьора и пасажера Третиран е с парафин по кухините и след това е боядисан двуцветно с боя раптор. Отдолу шасито е без никакви забележки и ръжди. Има доста " екстри" : -оригинална хидравлика на волана /рециклирана рейка/ -табло с оборотомер, с подменена електроника от GoWesty /запознатите знаят за какво става въпрос/ -отваряеми странични прозорци -седалки с подлакътник и въртящи основи /въртят се на 360 градуса/. само въртящите основи струват по 300лв/бр -Сменени фарове с ЛЕД /пазя и старите, дават се към буса/ -странични огледала от Volkswagen LT, подобряват видомосстта в пъти -оригинален теглич -оригинални 5бр. 14ки алуминиеви джанти -Изрязани чисто нови интериорни кори в целия бус от 3мм бреза. - вибро и шумоизолация 10мм на Silent Coat Gold - изолационна вата след Silent Coat-a - оригинални Rock' n' Roll панти за легло - Гуми 205/75/14 закупени чисто нови преди 2 години и карани под 200км. /на практика нови/ Ще се опитам да изброя направените ремонти по буса, но на 100% ще изпусна нещо: -ангренажен комплект -водна помпа - гарнитура на глава -рециклиран стартер -филтри -масло -масло скорости -спирачна течност -хидравлична течност -рециклирана рейка -подгревни свещи -казанче антифриз -бърз термостат на 81 градуса -датчици масло, темп. вода, ниво вода -инсталация -4 бр. амортисьори Bilstein - чисто ново крайно гърне /бонус боядисано в син раптор НЕ по мое желание/ -накладки -кормилни накрайници -биалетки -тампони стаб. щанга -лагер главини на 4-те колела -лостова система скорости подменеа от-до по дължина на буса, скоростите са доста приятни -моторче на парното и кожуха чисто нови -жило на километраж -рециклирани полуоски -ревизирани задни челюсти и спирачни цилиндри -сменен резервоар -сменени всички горивопроводи от-до -сменени спирачни маркучи Дават се много части към него - уплътнения врати, датчици, радио, коланите за задния ред и каквото още изнамеря за него ще бъде предадено. Имам снимки и видеа от абсолютно целият процес, които могат да бъдат показани. Това НЕ Е готов проект, има доста оставаща работа, но смятам че сложните и скъпи неща съм ги отметнал вече. Забележки: - Най-голямата забележка според мен е, че бусът е имал удар отпред в дясно над фара. Според тенекиджията, който го прави е изпънат добре /не е правено от мен/, но си личи че там е бил натиснат. -Ел. инсталацията на таблото и част от светлините е обитавана от зли духове, ту работи, ту не. Иска внимание и кадърен жичкаджия. -Според мен е хубаво да се сменят и 4-те пружини. -Плъзгащата врата се нуждае от смяна на лагерите, просто не е плавно движението й. -Тук-таме липсва някое винтче, гайка и т. н. които са хванали крака в процеса на сглябане/разглабяне на всичко и просто не съм стигнал до там да попълвам липсите. - новата боя не е перфектна, защото истинските бояджии са вече кът, но пък би трябвало да изкара следващите годинки без проблеми /все пак е раптор/. Пример: не е облепил фалцовете на вратите, съответно има пръски боя, които трябва да се търкат с кореселин до припадък, но пък ще излязат. Взел е естетическото решение да не пръсне степенките, но пък сега придават усещане за характер добавяйки още един нюанс на синьото в интериора. Обявата скоро ще бъде допълнена със снимки и видео на буса, но ако някой проявява интерес междувременно може да се свърже с мен, за дам у изпратя видеа от целият процес или пък просто ако има въпроси : ) Обявената цена за момента е твърда с оглед на обема части и работа, които са влезли до момента. Смятам, че буса разглобен на части може да надхвърли тази цена. Ъпдейт 15 Юни: Буса е вече с обработен и боядисан товарен отсек, ремонтирано табло и закупени тонколони + CD Sony. Чакат час за монтаж. Ъпдейт 20 Юни: Бусът вече е с монтирано CD Sony 4x55W с Bluetooth, висок клас предни говорители Helix 13cm 100W, както и прекарана инсталация назад за допълнителни говорители. Тотал цена 650 лв. Ъпдейт 30 Юни: Таблото е отремонтирано, подменени са стрелките, има подменени зъбни колела. Всичко е почистено и събрано обратно. Ъпдейт 12 Юли: Чисто нов акумулатор STARK SILVER 80AH 760A R+ с 3 години гаранция, подменени всички водни и маслени датчици (4 на брой). Всичко е платено - данък, ГТП, застраховка. Задължително прехвърляне! При въпроси - не се колебайте да се свържете с мен, може и по вайбър/WhatsApp. Поздрави,
Особености - Напълно обслужен, Сервизна книжка, С регистрация, 2(3) Врати, LED фарове, Лети джанти, Теглич, Серво усилвател на волана, Стерео уредба, USB, audio\video, IN\AUX изводи, Bluetooth \ handsfree система
Регион:
обл. София, гр. София