НОВА ОБЯВА
септември 2005 г. 179 400 км Златист Бензинов 211 к.с. Евро 3 2500 куб.см Ръчна Комби
Колата е лично моя от почти 4 години. Аз съм трети собственик, преди това е карана в Гърция и имам сервизна история за целия период назад. Там са ремонтирани някои неща като съединител, лагер главини, ролки и най-скорошното по-съществено е пълен комплект KYB отзад(който аз свалих още в началото заради желание да сложа нещо различно и сега пак е на колата на няма 20к км, няма подложки и подобни цигании). Когато я взех (155х км) смених ангренаж с водна помпа, масло и филтър на двигател, карам го само с ravenol vst 5w40 и се сменя всяка година, защото минавам между 5 и 8к км на година. Протекоха гарнитури на капак клапани-съответно сменихме тях заедно с о-пръстени, тапи на болтове, свещи, масло на скоростна кутия, масло диф, маншон и ролка на компресор(161х км). При следващото влизане в сервиз за масло сменихме спирачна течност, филтър купе, горивен и въздушен филтър(162х км). Заради хубавите ни пътища сменяхме предни биалетки, тампони макферсон предни и тампони на предна стаб щанга(166х км). При третата смяна на масло сменихме филтър купе отново, задни биалетки и задни накладки(168х км). В последствие сменихме водните съединения, капачка на разширителен съд, кулер, рециркулиращият клапан на кулера и у-тръбата на гърба на интеркулера(169х км). Заради прекъсване при влизане в налягане сменихме всички вакуум маркучи(174х км). Отново масло, аксесоарни ролки и ремъци(177х км). Предни дискове с накладки(178х км). Прочистени дренажни тръби на шибидаха. Колата никога не е имала газ и не правя планове да слагам. Всички катализатори са си по местата и минава технически преглед без никакви проблеми. Това е поддържата и ремонтите, които съм правил през годините. Относно преработки/подобрения е правено-предни апарати от врх непосредствено след покупката; задно гърне от неръждаема стомана (оригиналното го пазя и върви с колата при продажба); радио тип двоен дин jvc с камера за задно виждане, Android auto и Apple carplay с добавен модул за да работи мултиволана с него и да няма нещо неработещо; задна разпънка; фарове направени с лупи и биксенон; преработена решетка за визия, ако новия собственик има желание ще бъде сменена със стандартна; преработен волан с променена форма за ергономия и със счупена форма отдолу. Воланът е правен в българия от професионалист за разлика от китайските вариации от тему. Всички екстри по колата работят-ел огледала, стъкла, подрев на седалки, подгрев на чистачки, подгрев на задното стъкло, шибидах и тн. Минусите на колата са: спукана кожа на шофьорска седалка при един от шевовете; нещо започна да потропва отпред; има външни забележки (нормални за 20 годишна кола според мен поне-следи от врати-като при една от тях се надигна лакът на боята, леко жулнато по предната броня от майстори в изкуството на паркирането и тн; протече воден радиатор и от тогава не се кара, ако се заседи на обява ще бъде отстранено. Опитах се на снимките да покажа забележките колкото е възможно. Коментар на цената е възможен след оглед на място. Причината за продажбата е желание за покупка на друга кола. Бартери не ме интересуват освен ако не е за сти или нещо интересно.
Особености - 4(5) Врати, 4x4, Bluetooth \ handsfree система, GPS система за проследяване, USB, audio\video, IN\AUX изводи, Антиблокираща система, Блокаж на диференциала, Бордкомпютър, Въздушни възглавници - Задни, Въздушни възглавници - Предни, Въздушни възглавници - Странични, Ел. Огледала, Ел. Стъкла, Ел. разпределяне на спирачното усилие, Климатроник, Кожен салон, Ксенонови фарове, Лети джанти, Металик, Мултифункционален волан, Навигация, Напълно обслужен, Панорамен люк, Подгряване на предното стъкло, Подгряване на седалките, Регулиране на волана, Рейлинг на покрива, С регистрация, Сервизна книжка, Серво усилвател на волана, Система ISOFIX, Система за измиване на фаровете, Система за контрол на скоростта (автопилот), Спойлери, Стерео уредба, Халогенни фарове, Централно заключване, Шибедах
Регион:
обл. София, гр. София