октомври 1994 г. 378 700 км Черен Дизелов 100 к.с. Евро 1 2700 куб.см Ръчна Джип
Здравейте по стекли се обстоятелства от днешна дата 18. 08. 25г цената на джипа от 5600лв съм я намалил на 3000лв . Сутринта имах работа по една релация на около 45км от вкъщи . Проверих както винаги преди да тръгна на път охлаждаща течност, масла светлини гуми и потеглих . На връщане се изненадах неприятно започна да ми се покачва температурата на охлаждащата течност. Спрях в дясно беше се качила малко над средната стрелката, която никога не съм я виждал да се качи над средата. Изчаках да изстине проверих нивото леко беше спаднало . След известно време пак почна да се качва и забелязах започна леко да дими Бяло от ауспуха при първа възможност отбих в страни . Забелязах дим който до тогава не бях виждал бял гъст . Изгасих двигателя изчаках да изстине , проверих охлаждащата течност имаше пак спад в нивото в радиатора . Видимо без течове . Звънях на познат и ме дръпна до най близкия сервиз, който не беше далеч, защото не ми се рискуваше да продължа така . Майстора каза навярно е гарнитура и влиза вода в някой цилиндър. Може да е малък проблема, но може и да е по голям. Прибрах автомобила с теглене . Днес се опитах да запаля , но колата не пали видимо отгоре има за смяна гарнитура на капака на главата, който е протекъл, надолу вече какво става ще стане ясно навярно като се отвори. Вчера съм проверил масло нямах видими загуби . Нямам го времето да се занимавам , да чакам по сервизи, да се моля на майстори за ред . Колата се продава цяла . Не се продава на части . Резервоара е почти пълен просто не съм очаквал такова нещо да ми се случи . Преглед до 16. 09. 25г . Винетка до септември 25г. Застраховка да 26година Сменени тази година септември , подгревни свещи, нови предни накладки, задни челюсти , цилиндри, регулирани спирачки, жило за ръчна, ревизирана ходова част . Масла на скоростна кутия, която побира (около 3, 6-3, 7 л ), масла на раздатъчна кутия побира ( около 2, 3л ) с вискозитет 75w90 с спецификация GL4 . Преден диференциал побира ( около 1, 4л )обикновено трансмисионно масло 80w90 с спецификация GL5 . Всички до тук изброени масла са сменени с марката REVANOL . Маслото за задния диференциал е 75w140 с добавка за LSD побира около 3 л , маслото е на Castrol Syntrah Limited Slip . Сменен термостат , смених датчик температура. . Термостат на 81 Има чисто нови гуми дот 24 , купих ги началото на 2025г. . Резервната е стара . Гумите са Украински Premiorri Vimero 235/75/15 . Акумулатора е на година 100Ah има бързи и бавни скорости не е Full Time 4x4 , движи се на задно предаване , при необходимост само може да си включите 4х4 от лоста иначе ако карате над 60км в час ще разбиете кутията . Работещи автоматични хъбове (при нужда не е необходимо да се зацепват ръчно предните под колата ) . Доста висок и проходим истински джип. Джипа има парктроник Паднал лак, ужилвания по боята. Запалването е с бутон . Така съм го купил. Предполагам патрона на ключа се е развалил и заради цената са направили така. Наблюдават се типични болежки за модела Терано и Маверик не са тотално фрапантни, поправими, но се иска работа това е . По купето има за работа във ляв заден подкалник по осазаемо, в шасито под ударните тампони има за работа . Колеги моля Ви прочетете описанието до край . Времето ми е ценно и постоянно съм на работа през деня , а през ноща си почивам, не държа телефона в ръка. Да не си губим времето. Нямам време за излишни мухабети. Цената на автомобила е написана , който може да си го направи идва гледа и взима автомобила . Пазарлъци не обичам, грам . Ама това било онова било , грам не ме вълнува. Калкулирайте си предварително максимално разходите какво би Ви струвало ремонта и на базата на това звънете . До края на септември съм на строителен обект и няма как да Ви показвам автомобила. Автомобила се намира в гр. Ардино. Застраховката е до май 2026 година. Винетка до септември . Джипа се караше постоянно.
Регион:
обл. Кърджали, гр. Кърджали