юли 2008 г. 260 000 км Черен Дизелов 120 к.с. Евро 4 1900 куб.см Ръчна Седан
Колата се кара абсолютно всеки ден, доста често и извън града, състоянието и е много близко до перфектно, поддържа и се гледа като кола от магазина, чисти се редовно, обслужва се на 8-9к км, никога никой не пуши в нея, внесена е от Италия, няма грам ръжда никъде, няма и от тези гадните покрития като гнилочите от Австрия, много неща са правени , основно подобрения и почти никакви ремонти, все пак е най-здравия jtd 8v : ) -Сменен съединител и маховик -проверени дюзи на стенд (перфектни) -Ролки и ремъци -чисто нови гуми на два месеца (зимни) - някой тампони, носачи и биалетки(каквото е имало да се сменя) Подобренията са доста и най-вероятно ще забравя някой неща: -Аеро волан -Аеро джанти -Аеро спирачни апарати, най-големите за модела, с чисто нови дискове и накладки brembo -Оригинална Аеро генерация с две гърнета(без ручене и преправяне) -Дифузьор на maxton design - навигация JVC с apple carplay, android auto и много кристален звук - подменени всички говорители с такива на Audioson и GZ, 1: 1 размер с оригиналните, музиката е брутална -допълнително слагана шумоизолация във вратите, подкалниците и А колонките. - претапициран с черен велур: таван, сенници, колонки, кора на багажник (не е бил провиснал, исках да е черен) -Лед крушки от най-висок клас и на късите и на дългите, без грешки, свети уникално, над 1км на дълги и много добре на къси, рефлекторите са перфектни. -Затъмнени всички стъкла, които са и атермични оригинално. -Настройка при Ради в Монтана, (RD) около 160-70 к. с. , върви много хубаво, без излишни пушеци и няма никакви проблеми вече 20-30к км. -Монтирал съм и oil catch can, за картерните газове, за да се пази мотора във времето допълнително. За почти всичко имам фактури, графики и касови бонове. Който разбира от коли знае че само изброените по-горе неща струват повече от другите такива коли по автокъщите, наясно съм че няма как да и взема 15-16хил, затова цената е 10, ако ви е скъпо подминете обявата. -Документално всичко е платено, винетка, застраховка и тн. С прегледа няма проблеми, колата си има наличен катализатор. Пробега съм на 99% сигурен че е реален, защото колата не пипа и капка масло, кара се само с 5w30, по диагностика излиза на толкова и по проверка по вин номер също, както и състоянието на седалки, уплътнения и тн е като на кола на 100к км. Може да се види в гр. Козлодуй и в гр. София. Може да се кара, може да и се дава газ колкото желаете , може да се види в сервиз по ваш избор , да се качи на диагностика, (по моята не излиза нито една грешка), не свети и нито една лампа по таблото. По мое мнение е най-запазената обявена за продажба и няма какво да се прави по нея, освен да се кара. Продавам я само защото искам вече автомат и нещо над 200к. с. бих я заменил за същата но автомат и две турбини, в подобно състояние, не скраб: ), или нещо друго интересно автомат.
Особености - 4(5) Врати, Bluetooth \ handsfree система, DVD, TV, GPS система за проследяване, LED фарове, USB, audio\video, IN\AUX изводи, Автоматичен контрол на стабилността, Антиблокираща система, Бартер, Въздушни възглавници - Задни, Въздушни възглавници - Предни, Въздушни възглавници - Странични, Ел. Огледала, Ел. Стъкла, Ел. разпределяне на спирачното усилие, Ел. усилвател на волана, Електронна програма за стабилизиране, Климатик, Кожен салон, Лети джанти, Мултифункционален волан, Навигация, Напълно обслужен, Регулиране на волана, С регистрация, Сервизна книжка, Серво усилвател на волана, Система ISOFIX, Система за динамична устойчивост, Система за защита от пробуксуване, Тунинг, Халогенни фарове, Хладилна жабка
Регион:
обл. Враца, гр. Козлодуй