септември 2017 г. 153 724 км Сив Бензинов 95 к.с. Евро 6 1000 куб.см Ръчна Хечбек
Шкода Фабия 1. 0 Tsi/ТСИ 95 коня , 2017 , , сив металик , 2017 Шкода спират от производство 1. 2Tsi и пускат 1. 0Tsi . Новият мотор се характеризира с подобрена динамика и по-нисък разход на гориво спрямо стария мотор . Произведена Септември 2017 година . Ел стъкла , парктроник , Голямата навигация , Климатик , Преден датчик за дистанция на автомобила пред нас , Круиз контрол , Старт-Стоп контрол , USB , Hends free, автоматично подгряване на огледалата , ABS , Airbag , Сензор за дъжд , дистанция , . . . , . Отлично техническо състояние . През годините маслото съм го сменял на 6000мили (от Шкода съветват това да се прави на всеки 10000 но според механиците това е пекомено дълъг период ) . Има леки следи от употреба по боята който според мен са нормални за периодът на експлоарация . (могат да се видят на снимките) Произведена 2017 година , 2018 закупена от мен на 3500мили, сега е на 94000мили . 5 години експлоатирана от мен , после 2 години почива в България . Това е личният ми автомобил с който се предвижвах в Англия . Причинат поради която я докарах в България е , че си закупих къща тук и възнамерявах Шкодата да се ползва като личен автомобил . Но както често става , плановете се променят . В Англия си купих Чисто нова KIA с която пътуваме Англия -България и сега Шкодата се оказва излишна . Понеже възнамерявах да карам колата тук в България , към нея съм закупил : 4 чисто нови гуми ( на 500 километра след покупката ) маслен филтър въздушен филтър филтър купе масло Castrol TITANIUM 5W-30 ( спазил съм спецификациите) задни наклатки (не е належаща подмяната илм просто ми се видяха ниски и купих нови ) запалителни свещи . Според механика не е необходимо да се подменят , но в сервизната книжка от Шкода съветват те да бъдат подменени на всеки 45 000 мили. (веднъж ги подмених сега предстой втори път ) Ангренажният ремък е оригиналният . Според Шкода подмянат му престои на 120000 мили ( според механика това е прекалено много ) За целта на регистрацията съм платил мито и еко такса , по спомен около 3000 лв. Така че всичко е платено и не е нужно заплащането му . Фаровете са сменесни с чисто нови подходящи за ляво движение , пак по спомен 500 лв. Предварително се извинявам ако описанието е леко хаотично , но друга информация която сега се сещам е , че колата беше докарана в България преди 2 години от тогава не се кара . Единствено преди около 8 месеца я закарах до КАТ Враца (50км) с цел регистация и пак беше паркирана на същото място . Друго което се сещам е , че климатикът беше леко слаб още в Англия преди 2 години с идеята да го допълня като си дойда в България , но това не се случи . Причината за продажбата е , че нямам нужда от 2 коли , 2 застаховки , 2 винетки , 2 данъка . За това с жена ми решихме да се разделим с Шкодата . Ако нещо съм изпуснал чуставйте се свободни да презвъните по всяко време или също опция е email . Благодаря ! ! !
Особености - 4(5) Врати, Bluetooth \ handsfree система, USB, audio\video, IN\AUX изводи, Аларма, Антиблокираща система, Бордкомпютър, Въздушни възглавници - Предни, Датчик за светлина, Десен волан, Ел. Огледала, Ел. Стъкла, Климатик, Контрол на налягането на гумите, Лети джанти, Металик, Мултифункционален волан, Навигация, Парктроник, Регулиране на волана, С регистрация, Сензор за дъжд, Серво усилвател на волана, Система за защита от пробуксуване, Система за контрол на дистанцията, Система за контрол на скоростта (автопилот), Стерео уредба, Халогенни фарове, Централно заключване
Регион:
обл. Враца, гр. Бяла Слатина