октомври 2002 г. 170 000 км Черен Бензинов 296 к.с. Евро 3 5300 куб.см Автоматична Пикап
Джипа е перфектен, американска машина, двигателя е след основен ремонт защото изгори гарнитурата, отремонтиран е на стойност 6000лв, изминати са около 5-6000 км от тогава, работи много приятно, след това ми счупи автоматика, той също е отремонтиран в Пловдив имам документи, на стойност 4600лв, от тогава са изминати 2000 и нещо км, единствено трябва да ида да сменя маслото, също няма проблем и с автомата, 4 степенен е на GM, раздатка, диференциали - обслужени, 4х4 системата работи безупречно, както и всички предавки бързи, бавни, предавка за теглене, джипа и а газова система от скъпите, проблем в изпарителя, (400лв струва), може би ще го сменя, но не ми остава време, прецакаха ми се и задните амортисьори - закупил съм (500лв) ги има ги на снимките, но също не ми остава време да ги сменя, забележките са: тавана е за претапициране, таблото предното изгоря от слънцето и се начупи на парченца, играх си доста време да ги съединя и да го реставрирам сам, почти успях, но не ме кефи особенно, които желае да си го оправи, поне не стърчат кабелите, касетофона е оригиналния, отдолу под него съм монтирал камера за задно виждане и там сложих дисплея за нея, разбира се има външни забележки, но ръжда няма което е по-важното, гумите са Дот 2017 Primemax пробвал съм ги на кал, сняг, дъжд (с висока скорост 150 то повече не може) държи се адекватно и то само на задно, като цяло уникален, отзад легена се затваря с платната на снимките които издържат над 100кг, аз съм 105 и ходя спокойно отгоре, легена е с размери широчина 1. 30 дълбочина 1. 20 като се махне преградата и паднат седалките става 1. 30 на 2. 45 за пояснение едно платно ОСБ се хваща и се затваря задния капак, теглото което може да дърпа джипа е около 4 тона може и 5 на колела, товаримост, честно казано не знам макс съм го товарил до тон и половина и то два пъти, няма затруднения, разход на гориво ще кажа че извънградско съм го свалял на 15 газ/бензин, среден разход го слагам 20 макар че след ремонта на ДВГ и кутия е под 20, и върви много повече, акумулатора е стартов на OPTIMA с гел, свалил съм го за момента, защото не се кара джипа от 1 седмица, от време на време когато съм почивка се возя, документите всичко е платено за тази година, хладилните жабки които съм написал че има, се намират над калниците задните, там ми се прецакаха ключалките и на двете, ако се сетите нещо да питате, звънкайте, причината за продажба е защото ми трябват финанси, не вдигам цената нито търся печалба, джипа съм го взел за 20 000 сменил съм му доста неща, забравих да напиша че е и с нов алтернатор за 500лв, само кутия и двигател са ми 10 000 и всичко останало е бонус, като цяло до сега съм на 35 000, коментар на цената не правя дори с 1 лев надолу, бартер не искам, не искам и да го продавам но се налага, нека ми звънят само сериозно хора, благодаря!
Особености - 4(5) Врати, 4x4, OFFROAD пакет, Аларма, Антиблокираща система, Блокаж на диференциала, Бордкомпютър, Бързи \ бавни скорости, Въздушни възглавници - Задни, Въздушни възглавници - Предни, Въздушни възглавници - Странични, Газова уредба, Ел. Огледала, Ел. Стъкла, Ел. регулиране на седалките, Ел. усилвател на волана, Климатик, Напълно обслужен, Парктроник, Регулиране на волана, С регистрация, Сервизна книжка, Серво усилвател на волана, Система за защита от пробуксуване, Система за контрол на скоростта (автопилот), Система за подпомагане на спирането, Стерео уредба, Теглич, Тунинг, Халогенни фарове, Хладилна жабка, Хомологация N1, Централно заключване, Шибедах
Регион:
обл. Пловдив, с. Граф Игнатиево