октомври 1994 г. 377 700 км Черен Дизелов 100 к.с. Евро 1 2700 куб.см Ръчна Джип
Джипа е в добро техническо състояние. Сменени тази година септември , подгревни свещи, нови предни накладки, задни челюсти , цилиндри, регулирани спирачки, жило за ръчна, ревизирана ходова част . Сменено двигателно масло 10w40 Fucks Titan , горивен филтър , маслен филтър MAN , въздушен филтър . Масла на скоростна кутия, която побира (около 3, 6-3, 7 л ), масла на раздатъчна кутия побира ( около 2, 3л ) с вискозитет 75w90 с спецификация GL4 . Преден диференциал побира ( около 1, 4л )обикновено трансмисионно масло 80w90 с спецификация GL5 . Всички до тук изброени масла са сменени с марката REVANOL . Маслото за задния диференциал е 75w140 с добавка за LSD побира около 3 л , маслото е на Castrol Syntrah Limited Slip . Сменил съм антифриз на радиатора с марка HEPU G12 побира приблизително 4л, като се Источи и блока от пробката побра около 10 л . Сменен термостат , смених датчик температура. .Термостат на 81 Има чисто нови гуми дот 24 , купих ги началото на 2025г. . Резервната е стара . Просто търговеца нямаше 5бр иначе щях да купя . Гумите са Украински Premiorri Vimero 235/75/15 . Впечатления от гумите не са шумни въпреки ценовия клас , на мокро се държат сравнително добре , на сняг имах възможността да ги пробвам на рохкав току що завалял добре се справя . На лед нямам впечатления. Акумулатора е на година 100Ah има бързи и бавни скорости не е Full Time 4x4 , движи се на задно предаване , при необходимост само може да си включите 4х4 от лоста иначе ако карате над 60км в час ще разбиете кутията . Работещи автоматични хъбове (при нужда не е необходимо да се зацепват ръчно предните под колата ) . Доста висок и проходим истински джип. Джипа има парктроник Паднал лак, ужилвания по боята. Запалването е с бутон . Така съм го купил. Предполагам патрона на ключа се е развалил и заради цената са направили така . ,Вместо да го подменят с нов . Друг фактор навярно е и NATS , системата които са някои модели на Нисан включително и този. Наблюдават се типични болежки за модела Терано и Маверик не са тотално фрапантни, поправими, но се иска работа това е . По шасито има за работа във ляв заден подкалник по осазаемо, под ударните тампони има за работа . Бях решил да свърша доста неща сам , но си трябват условия гараж и т. н които ги нямам , най вече време . Всичко платено до началото на септември 2025г . Застраховката е до май 2026 година. Винетка до септември . Джипа се кара постоянно. Цената е крайна без пазарлък
Регион:
обл. Кърджали, гр. Кърджали