Получихте нова обява по филтър





Промяна на цена на наблюдавана обява


стара цена
нова цена
Начало Публикуване Търсене Новини Rent-a-car Средни цени Дилъри Моите обяви
status
Редактирана в 8:05 ч. на 25 април 2024 г.
Обявата е посетена 266 пъти.
Технически данни
Дата на производство
юли 2002
Тип двигател
Дизелов
Мощност [к.с.]
18 к.с.
Евростандарт
Евро 3
Скоростна кутия
Ръчна
Задвижване
Колесно
Часове работа
120
Цвят
Син
Други
Нов внос
Автокъща Кентавър
Допълнителна информация
Внос от Италия. Двуцилиндров Дизел 18 к. с. Ел. Стартер. Водно охлаждане . НОВИ ГУМИ. Лед фарове. Нова инсталация. Хидравлика -няма прикачен инвентар. Работи перфектно. Тракторите Fanshawe 180 са малки четириколесни трактори с разширени функции и лесна модификация.
Характеризират се с нисък разход на гориво, малки габаритни размери, леко тегло, сръчност при работа, красив външен вид, лекота на поддръжка и поддръжка и др. С тях могат да се извършват редица полски работи като фрезоване, оран, брануване, сеитба, жътва, рязане на бразди, а също така служат като електроинструмент при транспортиране, отводняване и напояване, генериране, вършитба, обработка на зърнени култури и др. , са един от най-добрите модели за селскостопанска механизация.
Поради възможността за модификация, тракторът е и идеална малогабаритна машина за градини, тревни площи, горски и градски строителни обекти. Редица трактори от тази серия се произвеждат в много дизайни и могат да бъдат избрани и инсталирани в зависимост от различни изисквания. Основните характеристики на всички възли са както следва.
1. Двигател. Двигателят е вертикален двуцилиндров дизелов двигател, 2200 об/мин, 13, 2 kW (18 к. с. ). Модификацията му е 2600 об/мин, 14, 7 kW (20 к. с. ).
2. Съединител Съединителят е сух еднодисков съединител, независим задвижващ вал. Прост в дизайна, свойствата му отговарят на общите изисквания.
3. Скоростна кутия Скоростната кутия е композитна. Основният тип превключвател на скоростта е планарен, с коаксиален входно-изходен метод, има 4 предавки напред и 1 задна предавка, ограничението на скоростта е 5, 5-23, 7 km/h, е основната структура, необходима за скоростната кутия. Селекторът на спомагателната скорост е сателитен превключвател, разположен в задната част на главната скоростна кутия и може да бъде оборудван според нуждите. Позволява ви да удвоите броя на скоростните предавки и да получите 8 предавки за напред и 2 задни предавки. Ограничението на скоростта се разширява от 1, 06 на 23, 7 км/ч; тази база може да бъде оборудвана и с редуктор и да получи 12 предавки за напред и 3 задни предавки. Ограничението на скоростта се разширява от 0, 20 ~ 23, 7 км/ч. Ако първите предавки на главната трансмисия се сменят с предавки за ниска скорост,
4. Заден мост Централното зъбно колело е чифт спираловидни конусни зъбни колела, затворен диференциал и вътрешно разположено крайно задвижване с външна предавка. Блокаж на диференциала може да бъде оборудван при поискване.
5. Предна ос Предната ос се произвежда в две версии: задвижвана и задвижвана. Задвижващият преден мост има 2 дизайна: с регулируема следа и с нерегулируема следа. Задвижващият преден мост е проектиран за задвижване на 4 колела.
6. Кормилно управление Кормилното управление приема тип винтов щифт, неговата характеристика може да отговори на оперативните изисквания.
7. Спирачна система Спирачката на трактора е уплътнена челюстна спирачка, механична. Спирачката на ремаркето е пневматична спирачна система, въздушната помпа се задвижва от задвижващия вал.
8. Задвижващ вал Задвижващият вал е направен в две версии за избор; едноскоростен и трискоростен. Скоростта на едноскоростната версия е 730 об. /мин. За тристепенна версия в задната част на корпуса на задния мост се добавя корпус на скоростната кутия, превключването на предавките се извършва с помощта на предавки и се получават три скорости; 540, 730, 1000 об/мин. Поради факта, че има неутрално положение при смяна на предавките, е възможно да се реализира оперативна независимост между задвижващата система една от друга. - Х. машината и системата за повдигане, т. е. изпълнено е изискването при повдигане от. - Х. машина, силоотводният вал трябва да спре. С малка модификация трискоростният ВОМ може да стане двускоростен ВОМ или ВОМ със свободен ход. Изпреварващият съединител е проектиран да предотвратява движението на трактора напред поради инерцията на селскостопанското въртене. машина, което води до повишена безопасност при работа. Скоростта на изпреварващия съединител е 540 об/мин. За трактори от тази серия е възможно да се монтира и преден силоотводен вал при поискване, неговата скорост е 1100 об. /мин.
9. Хидравлична система. Хидравличната помпа има два вида. Една от тях е плунжерната помпа. Буталната помпа има ниски изисквания за чистота на маслото, експлоатационна надеждност и достатъчна здравина. Съгласно изискванията за производителност, той се произвежда в два дизайна: с една помпа (0, 2 l/s) и с две помпи (0, 4 l/s). Друга е системата на зъбната помпа, хидравличната помпа се задвижва от коляновия вал, което позволява на хидравличната помпа и вала за отвеждане на мощност и скоростната кутия да останат независими една от друга и следователно подобрява производителността. За да регулирате дълбочината на обработка на почвата, можете да изберете просто регулиране или сложно регулиране на силата и позицията. Видео тук: https: //youtu. be/dhs_fmUkBsc? feature=shared
Контакти с продавача /Частно лице/
0879151808
ИЗПРАТИ ЗАПИТВАНЕ КЪМ ПРОДАВАЧА
captcha
Трактор Ferguson FENG SHOU 180-3
Обява: 61709500971487515
Намира се в гр. Лом
4 500 лв.
История на цената

Не се начислява ДДС
0879151808
/Частно лице/ Изпрати E-mail до продавача
Още обяви в mobile.bg
oбяви за коли Селскостопански Трактор FergusonТрактор Ferguson FENG SHOU 180-3