Допълнителна информация
Продава се: Мотоциклет с перфектен двигател, рама и шаси.
Аз съм италианец и тъй като този модел е произведен от Yamaha Belgarda в Италия, по лиценз от Yamaha Japan, първото нещо, което направих, беше да го изпратя в Италия за основен ремонт от официален механик на Yamaha, който преди това е работил в Belgarda.
Текущ цилиндър: 625 кубически сантиметра и 54 конски сили.
Цилиндърът и буталото с обем 625 кубически сантиметра бяха монтирани само преди 1000 км, заедно с дисковете на съединителя, звънеца на съединителя и много други части, по време на основен ремонт в специализиран сервизен център на Yamaha в Италия. Предни амортисьори и заден моноамортисьор, също напълно обновени в Италия. Оригинални цилиндър и бутала в добро състояние, налични като резервни части. Два комплекта джанти, гуми, зъбно колело, зъбно колело и вериги. Един комплект колела, за смесено офроуд каране, се състои от задно зъбно колело с 44 зъба и предно зъбно колело с 15 зъба, задвижваща верига с необходимата дължина и 80% гуми Midas; Другият комплект колела, за каране извън пътя по специализирани/твърди пътеки, се състои от задно зъбно колело с 50 зъба, предно зъбно колело с 14 зъба, задвижваща верига с необходимата дължина и 90% специализирани ендуро гуми Michelin.
Чрез смяна на джантите с различни гуми и зъбни колела, подмяна на задното зъбно колело и използване на двете налични вериги, велосипедът може да се трансформира само за 10 минути от улично ендуро с максимална скорост от 160 км/ч в специализирано ендуро с груби гуми за специализирано каране извън пътя и много къси зъбни колела, което му позволява да изкачва най-трудните планини.
Включени са и повдигачи на кормилото, тъй като без тях, бидейки висок 186 см, не мога да карам изправен извън пътя с оригиналната настройка.
Ауспух LeoVince с различни изпускателни системи, предлагани за подчертаване на ниските обороти или за по-висок диапазон на оборотите.
Многофункционален LED фар, който осигурява изключително нощно виждане в сравнение с оригиналния фар.
Полифоничен клаксон като звуково предупреждение за по-голяма безопасност при каране по планински пътища.
Сгъваеми огледала за обратно виждане за употреба на пътя или извън него.
Алуминиев заден подрам за закрепване на пътна чанта.
Предлага се дълъг списък с други резервни части и аксесоари, от които ще спомена най-важните, които ми идват на ум:
- Нов преден спирачен диск и накладки,
- Оригинални употребявани цилиндър и бутало в добро състояние,
- Приблизително 5 литра с ново двигателно масло,
- Стоманени и гумени повдигнати стъпенки за употреба извън пътя, в допълнение към оригиналните стоманени стъпенки за употреба извън пътя.
- Употребяван червен преден калник, в добро състояние.
- Много други компоненти
Лично аз обръщам много повече внимание на двигателя, шасито и рамата, отколкото на естетиката на пластмасовите части и/или други козметични компоненти. Защото за мен един мотоциклет трябва да функционира перфектно. А това е перфектно настроен мотоциклет, който започва с първата стъпка на педала. Това не означава, че не е естетически приятен, далеч не; просто пластмасовите части, предвид предназначението на мотоциклета, не могат да останат в заводското си състояние. Тяхното възстановяване/подмяна е възможно и изисква много скромна инвестиция. Всеки, който се интересува, може да го насочи към моята Facebook група от над 2000 ентусиасти, за да намери това, което го интересува най-много.
Извинявам се, че не използвам правилния български език, но трябва да използвам Google Translate.
Ако ми се обадите, съжалявам, но не говоря български; говоря само италиански, английски и френски. Като алтернатива, ако ми изпратите съобщение на български във Viber, мога да използвам функцията за автоматичен превод на приложението. Благодаря ви.