Допълнителна информация
Здравейте! Продавам си мотора - Honda CBR F4i (цялата седалка)
Историята
Купих го, след като изкарах A категория през 2016 г. от Пловдив. Тогава беше на 35 000 км (не мога да гарантирам дали са били истински), сега е на 47 000. През първата година пътешествах из страната - язовири, Подбалкан, градско каране, стигнах и до Синеморец - голям мерак. През втората изкарах California Superbike School, за първи път бях на писта и реших, че повече по пътищата няма да карам. В началото отидох 1-2 пъти на ход до Калояново, после си купих баничарка и започнах да събирам части за трансформирането на хондата в трак байк.
Ъпгрейд
В момента моторът е със спойлери за писта, две години ми отне да ги намеря от английския ибей, тъй като за този модел в България не се предлагат. Оригиналната спирачна помпа е подменена с рейсингова Accossato, метални спирачни маркучи, спортни степенки. В момента зъбаците отпред са минус един, отзад плюс 3. Получавате още един комплект оригинални зъбаци, които са карани по-малко от 500 км (реално са нови). Като бонус получавате греячки за писта Constands, стойки за мотора (предна и задна) и още един резервоар в цвета на спойлерите (искам да продам всичко наведнъж). Още един бонус - чисто нови спортни клипони, за които така и не остана време.
Гумите - предната е Dunlop D213 смес 3, дот 2017 г. с още доста живот в нея (карана е не повече от 7-8 пъти от мен, а времената на които е карана, са срамно бавни). Задната е Dunlop GP Racer 212 дот 2020, на точно един ден каране на Серес.
Преди последното излизане на писта (2021г. ) беше обслужена предницата при Краси в The Box и сменена спирачната течност (Putoline). Задните накладки са нови, предните са на две карания. Има грип на резервоара и краш тапи за оригиналните спойлери.
Причина за продажбата:
Последно моторът е каран на писта през 2021 г. Оттогава стои в гаража. За едно ходене трябва да натоваря целия бус, да карам над 400 км до Серес и обратно, да разтоваря и с цялата тази хамалогия не ми се занимава вече, а и не разполагам с нужното време, тъй като работя през уикендите. Приоритетите също доста се промениха от времето, когато изкарах А категория.
Състояние
Моторът има козметични забележки както по рейсинговите спойлери, така и по оригиналните, не съм имал падания с него, но все пак е машина на 24 години. Забележка има и по резервоара. Единият оригинален клипон е без балансьор (така го купих), взел съм нов клипон с балансьор оригинален, който новият собственик ще получи. За смяна е силовата верига и маслото. Моторът никога не е бил подлаган на извращения в моите ръце - не е каран на задна гума, не е виждал бърнаути и подобни простотии. Не гори масло и никога не ме е предавал. Това, че е с цяла седалка го прави доста удобен за пътувания до 250-300 км на ден. Тъй като e здрав и доста плавен, е подходящ и за първи стъпки на писта. С него няма да поставяте рекорди, но може да се научите да спирате в завоя, да търкате колена и да се забавлявате в свободните уикенди. Купил съм чисто нов акумулатор, старият логично беше умрял, източих бензина, сипах нов и от втория път запали и чака новия си ентусиазиран собственик.