Допълнителна информация
Предлагам на вашето внимание моят личен спорт турър Suzuki GSX650F. С тази машина сме обиколили половин Европа и култови места като проходите по Алпите и Доломитите - Стелвио, Селла, Рондо. Моторът е настроен от мен за спорт - туринг от-до и обслужен от-до - няма какво да се прави, няма скрити дефекти, няма нужда от смяна на абсолютно нищо. Както се казва - качваш се и караш. С моторът върви и оригиналното сервизно ръководство на Suzuki (Service Manual) и всичко необходимо се прави по него. Ето какво съм направил: Удължено предавателно число от 15/48 на 17/47 за понижаване на оборотите при пътуване. По-високо хромирано кормило за по-изправена стойка, давам го с двете - и с оригиналното (по-ниско, черен мат). По-висока туринг слюда Givi (+10см) (налична и оригиналната слюда), с добавен спойлер (дефлектор) Puig, с променлив ъгъл. Добавил съм също титаниев ауспух OEM Suzuki, купен чисто нов от мен, който дава много приятен басов звук без да е прекалено натрапчив. Катализаторът е запазен и моторът минава през проблем ГТП. Разбира се - давам и оригиналното крайно гърне, ако желаете да е съвсем тих. Ъпгрейди по спирачките: Плетени спирачни маркучи, сменени спирачни дискове, спирачна течност и накладки brembo червена серия синтеровани (SA, SP), захапват мощно при всяка скорост и температура. Сменена верига DID 525 VX3 и венци Sunstar. Premium sport touring гуми - Michelin Road 5 отпред и Bridgestone T32 отзад. Спортен перящ въздушен филтър K&N, иридиеви свещи NGK, почистен вътрешно и полиран външно фар, с LED габарити, LED къси и LED дълги светлини. Добавен ключ за фара, добавено гнездо за запалка 12V. Три куфара GIVI, на оригинални стойки GIVI - странични са по 35 литра, а горният е модел GIVI Blade 47 литра. Кара се само с масло пълна синтетика Eneos Max Performance 10W40, смяна на 6 хиляди километра, няма нужда от доливане. Окачването е класическо и безгрижно (хидравлична вилка отпред, централен амортисьор с пружина отзад) и работи чудесно - не твърде меко или твърдо - идеално за мото туризъм. Моторът е с изрядни документи, ГТП, ГО, платен данък за 2025г. Задължително прехвърляне, без бартер. Made in Japan. Suzuki GSX650F ползва за основа популярния Suzuki Bandit.