Допълнителна информация
Мотора е в напълно изрядно състояние, сервизиран редовно и поддържан безкомпромисно. Имам пълна сервизна история откакто е при мен.
- сменени дискове на спирачките с оригинални Yamaha.
- сменена верига и пиньон.
- сменено жило на съединителя.
- сменено е лостчето на съединителя с такова от MT07. Прави самият съединител по-лек.
- обслужена вилка.
- направен е скъпият реглаж на клапаните, който се препоръчва на всеки 60 000км.
- сменена верига на двигателя с оригинална Yamaha (не е задължително, но е препоръчително при реглажа да се направи).
- Маслото се сменя всеки сезон с оригинално Yamalube 10w40.
- крайното гърне е китайско, като работи изключително добре. Звука е много добър, без да е прекалено шумен. Оригиналното гърне се пази и върви с мотора, така че може да си го сложите, ако решите.
- оригиналните ръкохватки за спирачката и съединителя също са налични, ако искате да си ги върнете.
- има краш тапи.
- никога не е падано с мотора.
- крушките на фаровете са мощни лед фарове с охлаждане. Светят много по-добре от стандартните.