Допълнителна информация
Моторът е при мен е от две години и половина, за които съм му навъртял около 9k километра - почти всичките в един сезон. В момента е на 40-41000 км. Моторът е внесен от официално представителство в Германия през 2017, като след това е поддържан в Еди Мото спрямо сервизните интервали. В Германия по гаранция са изпълнени всички налични за модела севризни ноти за отстраняване на фабрични дефекти. Последното му сериозно обслужване съм направил при Димо от AllExpress през май 2022 - гуми (Michelin Power 5), пиньони и верига, нови предни дискове Brembo, накладки Brembo, спирачна течност и пълно обслужване на предницата. Маслото (Shell Advance Ultra 4T 10W40) и антифриза (Motul) са сменени през Юли 2022 - от тогава съм минал не повече от 500 км. Имам комплект същото масло и филтър - готови за смяна, но нямам време. Въздушният филтър е изпран и омаслен. Акумулаторът е на две години - Yuasa по оригинални спецификации. Лагерът на задната главина (който се води слабо звено) е сменен в Еди Мото и са направени необходимите корекции по силата на затягане на гайките/болтовете. Какво съм направил по мотора, докато е бил при мен:
- Гърне Akrapovic Titanium - оригиналното за модела, поръчано от KTM;
- Гърне Mivv MK3 - късичко и с приятен вид, поръчано от Италия;
- De-cat mid-pipe (" средно гърне" ) Arrow;
- Моторът е ремапнат за отворена генерация, но не е проблем да се кара и с катализатор;
- Secondary air системата е премахната, но оригиналните части са налични;
- Оригиналното гърне и катализатор са налични и в отлично състояние;
- Quickshifter и Blipper от IRC Components, поръчан от Италия. Работи прекрасно. Може да се изключи или премахне по всяко време;
- Race dongle (оригинална KTM част), който позволява записване на настройките на тракшъна и ABS след изгасване на мотора;
- Въздушен филтър KN;
- Карбонови капак на опашката и малки странични панели, поръчани от MaxiCarbon, Италия. Оригиналните панели са налични;
- Карбонова хидрографика на преден калник + още няколко детайла;
- Помпа на предни спирачки Brembo 17 RCS с дистанционно регулиране;
- Помпа на съединителя Brembo 16 RCS;
- Уголемена долна помпа на съединителя CRG Racing;
- Ръчките на спирачка и съединител на оригиналните помпи са Puig - регулируеми и сгъваеми. Оригиналните са налични;
- Адаптери, които позволяват регулиране на степенките;
- Чисто нов комплект пиньони - 16 зъба преден и 39 и 40 зъба задни - още са в опаковките;
- Bar-end огледала копие на CRG Arrow. Оригиналните са налични;
- Краш тапи R&G;
- Протектори на двигателя + слайдери на задна ос R&G;
- 2 комплекта протектори за резервоара (tank grips) EaziGrip;
- 2 комплекта седалки - оригинални и KTM Power parts.