Допълнителна информация
Edit: Днес, 19 юли, слагам нови дискове и накладки Тойота (афрърмаркетът изкараха 8 000 км и се изкривиха - съвсем леко и съвсем нормално за 200-тицата, ама ме дразни), сменям хидравлика на скорости, масло и филтри (има 1000 км, няма смисъл да я чакам и да вкарвам чак в сервиз), защото колата се кара и се поддържа без значение от това, че се продава.
Намалям " символично" цената с 1000 лева до края на месеца, ако не се продаде - здраве, внуците ще карат.
Колата няма CarPlay и AndroidAuto, електрически мотори, системи за рекуперация на енергия, за запазване на лентата, разпознаване на пътните знаци и от сорта, а единствената батерия в купето е акумулаторът, който е нов.
За сметка на това е със супер здрав 5. 7 литров V8-ак, който няма НИКАКЪВ проблем с газифицирането, заради което именно е газифициран с висок клас система и голяма бутилка на мястото на резервната гума.
Колата в момента е на абсолютно реални 108 400 км. , внесена от Ванкувър на 84 000 км. , до тогава редовно поддържана в Lexus, Nortshore, като пристигна смених течности, масла, от тогава е редовно поддържана с висококачествени консумативи на всеки 9 000 км. , заедно с ротация на гумите.
С гуми на 25 000 км. (Дойде с оригиналните, вярно, на една кръв, които пазя като сувенир. ) Скоро смених предни дискове и накладки.
С най-високо ниво на оборудване - дистроник, MarkLevinson.
Колата е в перфектно техническо състояние, с екстремно нисък пробег за модела и годините си, без абсолютно никакви проблеми от към ръжда (Жоро от Фертан България даже прави клипче като пристигна колко е запазена).
Има външни козметични забележки, които мисля съм успял да покажа на снимките.
Кара се всеки ден, за това и километрите се променят. Може да се гледа в сервиз, да се проверяват километри и т. н.