Допълнителна информация
Продавам личния си автомобил.
Съшият е в движение и в ежедневна употреба. Всички системи са изправни и работят. Ниво на оборудване Overland (най-високо) има множество глезотии. Най-добра шумоизолация в сравнение с Laredo и Limited нива. Оригинална камера за задно виждане. Двоен парктроник с 10 сензора. Boston Premium Audio с много добър звук допълнен от суббуфер JBL.
Раздатка NV 245. Два диференциала с ELSD или общо 3 блокажа подкрепени с електронна система за стабилност правят джипа изключително проходим. Има асистент за тръгване по наклон в режим на бавните - не позволява обратно движение на зададеното със селектора. Салона е кожен, светъл с алкантара в седалищната и гръбната част. Воланът е с нова естествена кожа. Има регулируема позиция на педалите на шофьора. Функция падащи огледала при движение назад. Скоростомера е коригиран софтуерно за вярно показание с монтираните 32" гуми.
Повдигнат е с койловъри отпред, удължени и усилени пружини. Няма подложки.
Двигтелят е добре познатия ОМ642, а скоростната кутия 722. 6 или 5G tronic от Мерцедес влагани в изключително много автомобили. Доказано надеждни с голям ресурс и добре проектирани.
Притежавам го от 02. 2019 като за изминалия период са правени непрекъснати подобрения и безкомпромисно обслужване.
Основна информация по поддръжката между 190 и 220 000 км:
Двигател: Ревизирани глави в ЗИГ Сливен. Подменени са всички повдигачи, напаснати са клапаните. Дюзите са почистени в Стар Дизел гр. Шумен нямат отклонения за стажа си до тук.
Подгревните свещи са подменени с нови Beru. Турбокомпресорът е ревизиран и тестван на стенд в Колос-МС София с нов актуатор на Garrett. Сменена е всмукателната тръба от филтърна кутия до турбото с нова оригинална на Mopar. Вихровите клапи са реновирани с нови алуминиеви рамена и нов актуатор Pierburg. Сменен е масленият охладител с нов Nissens и оригинални уплътнители. Изпускателните и всмукателните колектори са напълно почистени по време на ремонта. Сменени са вериги и обтегачи, водна помпа, всички ролки, пистов ремък и преден семеринг на коляновия вал. Сменени са уплътненията на корпуса на масления филтър. Рециклирана вакуум помпа. Сменени са горивопроводните маркучи с нови, оригинални от Мерцедес. Сменен е алтернатора с нов Valeo. По охлаждането са сменени двата радиатора - воден и за климатика с нови Nissens. Сменен е с нов дебитомера Bosch, всички температурни датчици и датчици за налягане, включително датчика за налягане на маслото с оригинален (всички алтернативи са проблемни). Задвижване: Скоростната кутия е винаги обслужвана навреме, почистено основно клапанно тяло с нова свързваща платка и нов Lock-up клапан. Преден кардан е рециклиран с ново задно каре във Felix София. Диференциалите са с нови актуатори Dorman на маслените помпи. Предният диференциал е с нови тампони.
Ходовата част: Всичко отпред е подменено. Нови горни, долни носачи, кормилни накрайници на Moog. Оригинални тампони на стабилизираща щанга Mopar отпред (единствените, които не се разхлопват след 6м. ) и полиуретанови отзад. Амортисьорите са FilchevShocks +50мм с регулируема твърдост. Предни (FS) и задни (Dobinson) пружини - усилени + 350кг. Нови шокови тампони, горни тампони на предни амортисьори. Гуми 32" / 255/70/18 BF Goodrich TA Ko 2.
Капаци: Подменил съм всички газови пружини на преден капак, багажник и отваряемото задно стъкло.
Светлини: Всички (без основни мигачи) са подменени с лед + добавен LED bar. Крушките за къси и дълги светлини са на FaroveLaif G28 Gen2 с остатъчна гаранция. Страничните мигачи са със слайд ефект. Задните светлини са от SPIDER AUTO със съвременен дизайн. Интериорното осветление също е LED. Спирачна система: Предни спирачни апарати рециклирани с нови бутала, уплътнения и водачи. Нови дискове и накладки.
Множество допълнителни по-малки подменени важни неща като сензори за налягане в гумите, електронни модули и други. Стойността на всички вложени части до тук са ми стрували над 18000лв. Състоянието на автомобила е изключително добро. Цената е фиксирана.