Допълнителна информация
Семейството ни ще се увеличава и не ни трябва кола с две врати вече. Кара се всеки ден в града и е напълно обслужена без нито един належащ ремонт към момента. Възможен е бартер за кола с 4 врати отново на газ.
Намира се в Люлин. За по-удобно пишете във вайбър.
По-подробна информация за колата:
Закупихме я преди две години, за които сме навъртяли 30к км. За това време са сменени, обслужени, купени следните неща -
На 220к - ангренажен комплект със всички прилежащи неща плюс реглаж на клапани + гарнитура капак клапани. Хубаво е да се направи отново реглаж клапани на следващата смяна на масла и филтри.
Окачване - нови предни амортисьори, подменени абсолютно всички тампони по колата, нови карета на полуоските, изправени всички джанти с нови болтове и направен реглаж на преден мост.
Спирачки - преди 20к сменени предни дискове и накладки.
Гуми - зимни чисто нови карат 2ри сезон, летни 2 предни нови, задните имат грайфер.
Газовата уредба работи добре, нови дюзи, бутилка 35л на мястото на резервната гума.
Климатикът работи, но може лятото да се допълни с фреон, всичко електрическо работи.
Проблеми : увеличен разход на масло, което е проблем при всички такива модели. В града не е осезаем, но извънградско подхарчва. Имаше и течове, които са отстранени след последното обслужване.
Лоша боя плюс тръгнали ръжди по задните калници, които предишният собственик неуспешно се е опитал да отстрани. Няма ръжди отдолу или по праговете, колата не е ползвана за офроуд и купето не е криво както на доста други екземпляри.
От време на време музиката прекъсва или свири само от една колона. От време на време свети чек за ламбда сонда, което не влияе по никакъв начин. Много рядко светва чек за АБС, който обикновено загасва минутки след това и не светва със седмици.