Допълнителна информация
Продавам моята w124 комби 200TE 122 кс. 1992
Колата е в семейството ми от 15 години в мен от почти 3.
Колата съм я подържал доста добре и съм я карал с кеф, мнгоо исках да си я завърша, но поради покупка на w140 няма да ми остават време и пари? . Има неща които си искат подмяната в нея, но мисля че доста неща съм направил също. Пиша всичко както е, няма да лъжа защото не искам да си губим времето взаимно. (Колата зимно време не е карана от 10 години)
Колата има следния набор от екстри:
- кожен салон (шофьорската седалка се нуждае от работа по борда)
- климатроник(работи перфектно, оправил съм всичко по него това лято)
- шибидах ( нуждае се от ремонт, това лято в Гърция ми се прецакаха водачите)
- щората на багажника работи перфектно
- кучешки багажник
- предни ел прозорци
- чистачки на фаровете (не работят)
- нивомат - работи, нуждае се от доливане понеже при ремонт трябваше да се махнат амортисьорите и изтече количество и поради бавните действия на силвър стар не съм и долял още
По колата са сменени:
- Водна помпа
- термостат
- серво
- всички спирачни маркучи преди 2 години + течност
- свещи преди 2 години
- масла филтри преди 2 месеца
- двете горивни помпи
- вентилатор на климатроника
- радиатори на климатроника 2 броя
- подлакътник в уникално състояние
- волан
- целия заден мост(тампони, щанги, носачи каквото се сетите)
И сигурно има още неща за, които не се сещам
- пружините на багажника
Неща за смяна:
- предни амортисьори
- ремонт на шибидаха (не тече)
- освежаване на салона и махагона
- вакум на багажника
- единствената ръжда е тази на снимката, като това е там от доста години, не е пробило от никъде, купето е здраво отдолу като ново е, всички кори са си там
След като ми беше оправен климатика колата почна на празен ход да гасне, предположих че е от стъпковото моторче затова го смених, но не се оправи. Подозирам че при разглабямето някой вакум си е ебал майката, защото не го прави постоянно.
Огледи мога всеки ден след 19: 00 или събота и неделя.
Благодаря, успешна седмица!