Допълнителна информация
Взех колата от приятел, за да я стегна и да си я карам, но обстоятелствата се промениха и стана излишна(нямам време за нея за жалост). Има си своите плюсове и минуси, които ще опиша възможно най-подробно. С две думи няма нищо крайно належащо, а с малко труд и пари ще стане перфектна.
Плюсове:
Климатикът работи безпроблемно
Няма и не е имала газ
Не е кърпена никога, само праговете са зле, отдолу е перфектна(смятам го за плюс, защото знаем какво може да се направи с влакнест кит и 2 спрея)
Всички ел. системи работят
Оригинално работещо радио с блутут(както и всички колони, звучи меко казано перфектно)
ОЕМ прави и свежи джанти 17ки и зимните железни 16ки(всички със сравнително окей гуми)
Нови тампони за предни долни носачи, унибали отзад, свещи, масло и т. н(направен реглаж, сменени болтове където трябва, без клошарски изпълнения да се ползва болта който е станал на ф8 от ръжда)
Нови ламбда сонди(горни), катализаторите са си там и си работят, минава преглед без проблеми
Два ключа
Фаровете не са жълти, светят перфектно и не са напукани
Запазен салон и интериор за километрите си(шофьорската седалка не е каубойска среща)
Навито се отваря, но дисплея е приключил, има си и дистанционното, може да се смени и да тръгне за автентичност или да се постави мултимедия
Колата я знам от внасянето и в България през 2007(горе долу) на 70к км. Поддържана е в един сервиз при един майстор, а собствениците и преди мен(двама) са улегнали хора, с две думи не е била в ръцете на състезатели и унищожители
Кара се с 5в40, стига половината на пръчката на 10к, не знам как ще е ако се кара на уволнение
А сега минусите:
Шофьорската врата е натисната( давам перфектна, но сива)
Преден ляв калник е намачкан
Генерацията има дупка някъде след двойката, не ми е оставало време, вътре не се чува
Свети АБС, трябва да се смени гривната на задна дясна полуоска, не е датчика, не ми е оставало време
3та скорост изхърква ако се вкара със сила, зор и т. н (при спокойно каране не се усеща)
Подтропва отзад, не ми е оставало време, но може и да го оправя
Ангренажът е за смяна след 8-9к км, като сълзят семерингите на колянов и разпределителен, самия ремък е сух, само отдолу е омаслена, но не губи масло на пръчката.
Има за смяна накладки, може и да съм ги сменил до продажбата.
Единственият тунинг по нея е антената на радиото(тип акула, старата е счупена в багажника) премахнати стоповете за мъгла на багажника(прибрани в багажника, за който иска да ги върне) и габарити в мигачите на предните фарове (JDM, USDM, който както му вика) фасунгите са в багажника.