Допълнителна информация
4x4 (XWD), най-здравия(и голям и мощен) мотор от предлаганите, Aero най-високо оборудване. 19" джанти EDGE (модела им по брошурата на Саа - предлагани са САМО в Европа за модела) с чисто нови гуми. Купен за лично ползване 2021-ва от Европа, автомобила има доп. покритие против корозия на шасито и окачването. Обявата е частна, в Ловеч е автомобила оставил съм тел. за въпроси и интерес. Цветът е Oak Metallic (рядко срещан избор при този модел) (на живо не е типично кафяво, а много красиво светло кафеникаво на слънце, а на облачно по-тъмно но далеч от типичното кафяво, спрени един до друг за снимките - двата ми сааб-а минувачите сочеха този и коментираха - случайно или не, преценете, но е много красив цвят на живо). До 2026 има ГО, ГТП и Винетка, както се казва нотариус + 70лв във вашия КАТ без колата (ако си оставите моя номер), качваш се и караш с кеф. Евро5 - пътния данък от 01. 2026 за 2026 ще ви е 210лв за цялата год. (толкова е в Ловеч, а тук е средно нито топ, нито най-евтин). До края на 2025 е 270лв, но той няма да ви е пълен и ще е чак, като минете КАТ и пратят инфо в общината до края на 2026 месеците - 30 дни от покупката при нотариус имате за КАТ (защото от 1. 2026 колата става на 15 години и намалява данъка - гледа се годината в общините, а не точния месец). ГО за 2. 8л е под 300лв за цялата година поне при мен(нямам птп). Челното стъкло е ламинирано + има 99. 9% UV защита, такава имат и страничните предни две стъкла на вратите, а задните 2(и разбира се задното над багажника) са си 80% затъмнени. Има head-up дисплей, 256gb хард диск за музиката ви, USB вход, 3. 5мм aux вход, bluetooth за телефония. Преден и заден парктроник и други. Всичко работи, няма механични или козметични забележки, автомобила работи и се движи като смазана машина. Има поговорка Сааб и Волво са здрави и комфортни коли, в случая този е и с най-здравия мотор от предлаганите в този модел - 2. 8 литра турбо бензин 300к. с. - на практика мотора от опел инсигниа opc, но тук е настроен за комфорт и икономия - това не е състезателен автомобил. Сухо тегло е 2040кг (и на лепенката с VIN-a пише толкова, както и в талона). Максимално допустимото е 2540кг, с теглене 4540кг (има право да тегли 2 тона ремарке със спирачки). 4х4, drivesense избор на твърдост на амортисьорите, 10мм по-ниско performance окачване както и performance предно окачване (saab hiperstrut). Почти нищо общо механично няма с 2. 0 base Или 2. 0 vector, като доста от 2. 0 aero въпреки, че са aero не са XWD или не са с hiperstrut. Комфорта и изживяването зад волана с колата е на друго ниво, тази комбинация убива накланянето в завой от теглото, и намалява рязко недозавиването. Вентилирани и отопляеми предни седалки, челното стъкло е стъклопакет, а в допълнение е и 99. 9% защитено от UV лъчи и от личен опит ви казвам, че има ефект при шофиране на слънце, в топлите месеци. Страничните предни две също са със UV защита 99. 9%, но НЕ СА затъмнени както виждате и всичко е законно. Гумите са чисто нови 2025 - hankook ion evo (най-новия модел, предвиден за по-спортни електрички и тежки коли като цяло), гумата е 67db! Повечето са 72+ и за да я чуеш докато караш трябва да си със 120+ кмч, но и на много разбит асфалт, в противен случай почти не се чува. Комфорта в тази кола е един път. Harman Kardon аудио с около 13 колонки - бас, ниски, високи няма забележки звукът кара ушите ти да настръхнат от удоволствие. Адаптивни предни bi-xenon DS1 светлини - във всички посоки следят пътя в реално време - не само завоите (и не светят напред, а със завоя), а и нагоре и надолу - когато колата прави стръмно спускане фаровете не забиват 20 метра пред теб и нищо не виждаш напред(например опита ми с друга кола на планински проход), а следват пътя в 4-те посоки и винаги хвърлят едно и също напред. Свързани са и с окачването и неговата позиция в реално време, не само с кормилото. Колата има още много екстри - пишете или ми звъннете. Идва и с 2-ри комплект джанти+зимни гуми bridgestone като аз лично от 2021 до сега нито 1 зима не съм ги карал, нито колата в зимните периоди. В багажника имате - от двете страни лампички, 12v изход, алуминиева преграда за багажа ви регулираща се като форма и място (движи се по релсите от снимките), фабрична резервна гума с крик, ключ за гайките, теглич, триъгълник и други. Колата има head up display с 3 вида изображение и регулация колко силно да свети и позицията му (може и да се изключва). Седалките са ел. , включително в лумбалната област(кръста) имат реглаж и имат разтягане напред за дълъг път за по-малка умора в краката. Имам и друга кола и разликата е огромна в дългите пътувания. Сааб-а в тази конфигурация е един път.