Допълнителна информация
Здравейте,
С голяма мъка се разделям с много обичана от мен кола. Разделям се с нея, тъй като си купих S класа и нямам възможност да се грижа и за тази.
Колата я купих в края на 2019, внесена от северна Италия (Анкона) и съм втория й собственик. Много съм доволен от нея, много е надеждна, има чудесна возия (на пружини е), не ме е оставяла досега и не ми е правила главоболия. Заради нея заобичах марката Мерцедес. С два ключа (запазил съм оригиналния кожен ключодържател) и доказуема история. Километрите й са реални, 6 степенна ръчна кутия. Карана е от мен редовно и предимно извънградско (по магистрала). Всичко съм сменял редовно и безкомпромисно. Основно съм сменял консумативи като дискове, накладки, термостат, пистов ремък (колата е с верига), филтри, масла и течности. Няма никъде течове и не гори грам масло. Има най-висок клас газова уредба, като среден разход на газ ми дава 9, 2 л/100км. Газовата бутилка е пура и я сложих между бомбетата, защото багажника е голям и пак има достатъчно място за куфари. А така си запазих оригиналната резервна гума (пълноразмерна с оригинална джанта) вместо да се размотава някаква патерица в багажника. Запазил съм оригиналните мокетени стелки на Мерцедес, защото я ползвам с гумените. В момента няма нищо за правене по нея. Платен е данъка за 2025, винетка и гражданска застр. до 11/25, преглед до 12/25г. Който я купи, ако я поддържа своевременно (масла и филтри през 10-12К км) може да си я кара доста години без да му създава проблеми. Колата винаги съм я карал с чисто нови гуми и в момента е обута с летни гуми Kumho почти нови (сега я обух за втори сезон), като давам и зимни гуми към нея Blizak LM 005 на два сезона. Има си и някой незначителни забележки (които са нормални за годините си) -драскотини по броните, като някой от ожулванията са така както е дошла от Анкона (пазя си старите снимки), но за мен това са белези за автентичност и неподправеност. Който иска може да си ги оправи. Ако имате сериозен интерес, ще се радвам да се чуем. Благодаря!