Допълнителна информация
След над десетилетие вярна и безпроблемна служба, дойде време да се разделя с тийнейджърската си любов. Не си представях, че това ще се случи толкова бързо, но вече 2 месеца стои на открито, а повече от 2 денонощия не се беше случвало, откакто аз съм собственик. Единствената причина за раздялата е, че преминах на ток, а нямам друг гараж за нея. Парадоксалното е, че осъзнавам, че най-вероятно си купувам кола, която ще бъде с по-малък ресурс от този легендарен модел, но вече взех емоционалното решение : ). Колата я закупи лично баща ми от Швейцария (качил съм 3 снимки от тогава) на 125 000км с пълна сервизна история през 2011г. И до днес историята се пази и попълва редовно, като също пазя отрязъците от техническите прегледи през годините. Знам че е трудно за вярване, но километрите са 100% реални, поради причината, че първите 4 години бях по бригади, а когато има сняг, никога не се изкарваше от гаража. В последствие, летата основно се придвижвах с мотора и колелото. Никога не е била на газ. Пали и работи безупречно. Хондата е гледана с много любов и е в доста добро и свежо състояние, както външно, така и като ходова част, интериор и задвижваща система. Като изключим многото допълнения и екстри, всичко останало по колата е напълно оригинално. Както се вижда, визуално съм направил множество промени по собствен вкус и желание. Сменени са: броните; праговете; стоповете; волан от Сивик, Андроид мултимедия с камера, външен усилвател, бас каса и 4бр колони; 17" джанти; лед дневни светлини с вградени мигачи в габаритите, централно дистанционно заключване със сгъваем ключ и втори резервен; лед интериорно осветление. Преминат е преглед през януари, маслото на скоростите е сменено преди ~10 хил. км, а това на двигателя преди ~3000км. Ремъците са сменени преди ~30 хил. км, като съм сложил подсилени на Континентал. С удоволствие ще отговарям на Вашите въпроси и запитвания. При хубаво време, ще направя нови и по-подробни снимки.