Допълнителна информация
Колата е в отлично състояние, педантично поддържана. Прекарвала е предимно време в гараж, но има някои външни козметични забележки. Двигателят е 2. 0 турбо бензин, 224 к. с. , 300 Нм, с постоянно задвижване на четирите колела. Автомобилът е стоков, с изключение на добавения blow-off клапан.
Притежавам я от 2016 г. , като е внесена от Италия. Скоро след покупката установихме, че гори значително количество масло и няколко седмици по-късно двигателят се повреди. Павлин от Пловдив сглоби нов двигател и вече 120 хил. км нямам никакви проблеми. Не гори никакво масло, използва се масло Pakelo 5W30, което се сменя на всеки 7-8 хил. км. Колата се кара само с 100 октанов бензин, а средният разход, изчислен на база над 100 хил. км, е 9, 28 л/100 км.
Водя подробни записи на всички разходи по автомобила ремонти и зареждане на гориво. Хронология на по-значимите събития:
- 185 хил. км основен ремонт на двигателя;
- 198 хил. км смяна на четирите амортисьора със стокови KYB;
- 255 хил. км смяна на ангренажния ремък;
- 270 хил. км смяна на съединителя.
В момента автомобилът е на 313 хил. км, като двигателят е на 130 хил. км, така че със сигурност има още много живот в него.
Автомобилът има валиден ГТП до 04. 2026, винетка до 03. 2026 и гражданска отговорност до 07. 2025. Комплект летни гуми Continental PremiumContact на един сезон и комплект зимни гуми Continental TS870 на два сезона. Фолио Lumar на всички стъкла без предното, на шибедаха и фаровете.
Причината за продажбата е, че имам твърде много автомобили и се налага да редуцирам колекцията си.