Допълнителна информация
Няма да влизам в подробности за колата тук, но ако някой се интересува повече може, да ми се обади. . .
Внесох я от северна Италия в началото на 2022 на 201к км след което беше обслужена от към масла, филтри, комлпект с водна помпа, ангренажен ремък, свещи, всички маркучи, понеже бяха захабени и част от инсталацията, тампони на двигателя комплект с датчиците към тях и от там нататък каквото се сетите по окачването (ТУРСКИ И КИТАЙСКИ ЧАСТИ НЕ СА ЗАКУПУВАНИ), климатика не работеше, така че се наложи да се смени компресора с нов, маркучите са нови, зареден е с фреон и понеже решиха, да ми спестят 100 лв не е ползван повече от 2 седмици, заради неработещ датчик, който така и така не намерих време да сменя. . .
Обслужена кутия, нов маховик на 4000 км (SACHS), катализатора е премахнат софтуерно и механично заедно с ЕГР-а, направен е ремап и има генерация на Ф63, като изкарва приличен звук. . .
Главно се кара на дълги разстояния като Германия и обратно и никога не ме е оставяла масла и филтри са се сменяли винаги на 8-9 хиляди км, може да се види и пробва в средата на Юни, понеже не съм в България