Допълнителна информация
Колата гори под 500 грама масло за 10к километра, което дори не изисква доливане. За 116 коня и 230 нютона, на това купе, е много пъргава и същевременно икономична. При много внимателно каране може да падне под 4. 5 извънградско. При нормално каране поддържа 5. Градско до 7. 5. Подгрев на предни седалки, подгрев на чистачките, автоматични чистачки със сензор за дъжд, електрическа печка, Bluetooth/Hendsfree дигитален чейнджър WEFA с микрофон и пълно управление от волана, 2А бързо USB зарядно, с AUX изход и допълнително USB за медия/флашка, без видимо изменение в качеството на звука, мултиволан, темпомат, заден парктроник, халогени, заводски автоматични дневни светлини, напълно изряден двузонов климатроник, борд компютър, 4 напълно автоматични ел. стъкла със заключване за децата да не литнат през джама, електрически ел. странични огледала с подгрев и ел. прибиране, за да не ги чупят комшиите, два комплекта гуми 205/55/16 с джанти- зимните на железни, летните на алуминиеви. Минат преглед преди месец с перфектни показатели за изгорели газове с актуален документ, налични катализатори (моделът е без DPF). Преди около 2 години са рециклирани дюзите в Яна. Сменана 5та скорост, което си е стандартен проблем за модела, и на 4та си вървеше 2-3к километра, докато ? дойде реда при майстора, все пак е тудей, тумороу, Тойота. Преди 20 000 км сменен ангренажен комплект, пълен, с водна помпа + всички ролки и оптегачи, както и другите два ремъка с ролките. Преди година и половина сменени подгревни свещи. Преди 3 години сменен съединител, предни и задни дискове, както и ремонт на захвата за ABS датчика на предно ляво колело преди година. Преди година е претапициран тавана, заедно с всички колонки, за да няма разлика в нюанса на плата. Ветробрани Heko на всички врати. Още при закупуването на колата преди 8 години и половина е сменен десен фар, левия е полиран и на двата е поставено UV предпазно фолио с 8 години гаранция, но още не е мръднало и фаровете са бистри. Също типична болежка. Януари подменено предно стъкло с обработен ръб над стъклото против ръжда, премахнати точките от камъчета, също болно място, пребоядисан заедно с целия таван. 4 гумени стелки, пасващи идеално на модела. Предпазна стелка в багажника. Налична щора. Налични напречни греди Hakr.
Забележките са зажулвания по ъглите на колата. Виждат се на снимките. Не можах да я опазя от екземи по паркингите. Ама как да се сърдиш на лели и дядовци, които са отишли за домати на 1. 20 в Кауфлад. На две места на предния капак има загоряла смола. Салонът е здрав, без скъсано, не е фрапантно мръсен, но има нужда от пране. Не успях да я опазя и от детето. Прах я няколко пъти, особено след първите кюфтета, с които ми напълни врата на едно спиране преди завой в Троянския проход. Отдавна не повръща, но така и не го научих да се събува като седне в столчето. Щората в багажника е със скъсана дръжка. Аз не я ползвам, но я давам при желание. Напречните греди вече са старички и нямат добър вид, но вършат работа безпроблемно. Мисля, че тампоните на стабилизиращата щанга отзад са за смяна. 30 лева са оригинални и се сменят с базови, шлосерски познания. Пак често срещано при този модел. Всъшност, като изключим един лагер на предна главина, сменен преди 50к километра, други болежки по окачването тази кола няма. А и като цяло не съм чувал някой с такъв модел да има. Без да преувеличавам, окачването на тези автомобили е извънредно здраво.
Не, че този модел, и в частност тази модификация, имат сериозна нужда от внимание, но автомобилът е обслужван винаги навреме, при качествени майстори и с качествени части. Причината за продажбата е само и единствено изгората на жена ми, оня белия, южнокорейски лебед на отсрещния паркин от видеото в You Tube. Коментар и още много информация за колата, при оглед, на място.
Линк към видео с колата:
https: //youtu. be/CId8Usp2KyQ? si=3iYocB6Lfuoi9Tv1