Допълнителна информация
Автомобилът е в безупречно техническо състояние. Перфектен мотор и перфектна ходова част. Напълно обслужен притежавам автомобила от 5 години. Още със закупуването (тогава беше на 220 000 км) го вкарах в сервиза, където му смениха: масло, маслен филтър, въздушен филтър, горивен филтър, филтър купе, ангренажен ремък, обтяжна ролка, паразитна ролка, водна помпа, пистов ремък, обтегач на пистовия ремък, антифриз, биалетки, тампони на носачите предни и задни. Малко след закупуването му поставих и парктроник, понеже е с тонирани стъкла на задните врати и на багажника, да мога при паркиране да си следя дисплея на парктроника, който показва отстояние до обекта. Преди 3 месеца отново смених масло, маслен филтър, въздушен филтър, горивен филтър, филтър купе. Преди 1 месец смених всички подгряващи свещи и колекторните тръби. Така че компромис с техническото състояние на автомобила никога не е бил правен. Понастоящем е изцяло обслужен, без да се налага техническа намеса просто сядаш и караш, това е. Интериорът е запазен идеално. Ел. стъкла на всички врати предни и задни. Двузонов климатроник. Стерео със CD. Съединителят и спирачките работят отлично. Външно също е отлично запазена. По документи е изрядна, застраховка и винетка до края на годината. Двигател турбодизелов, 1, 6, 90 коня (малкия данък). Освен това е и много икономична на магистрала, при икономично каране (80-90 км/ч), разходът на гориво пада до 4, 6 4, 7 л/100. Купето е хечбек , така че задните седалки могат да паднат напред и така печелите още място към багажника, ако се наложи. Всички функции на автомобила работят нормално.
За оглед и тест-драйв е възможно между 15 и 18 часа през седмицата, а през почивните дни както се разберем. Моля само за СЕРИОЗНИ обаждания.