Допълнителна информация
Автомобил построен изцяло за пистово шофиране, но и годен за движение в Републиканската пътна мрежа. Без премахнати детайли от купето. За повече информация, моля само хора със сериозен интерес на телефона. Възможен бартер при различна цена. Поръчан и скоро готов е и аеро пакет. (Предел лип и задно крило)
Видео от последното каране за сезон 2024 - https: //www. youtube. com/watch? v=RtEGw4pWVIc
Автомобила вече взе участие на БМВ CUP на писта Серес 2025. Шофира се на ход.
Двигател напълно обслужен с оригинални BMW, гарнитури, биелни - основни лагери, проверен вал (перфектен кован) прав тунел на блока и др. Нови оригинални ваноси.
DCT двоен съединител (BMW E92) с XHP Stage 3 софтуер. Смяна с пера от волана.
Подобрения и модификации:
Укрепен моторспорт маховик (NS Customs)
Блокиращ диференциал от UK (шпер)
Пълно окачване: Silver амортисьори + Intrax пружини с регулируеми плочи за наклон (camber plates)
Пълно PU-лагеруване (полиуретан) задвижване и окачване
Разширени носачи (BMW M392)
Специален заден мост от MG Solutions
Спирачни апарати Brembo Porsche Cayenne Turbo (6-бутални)
M4 спирачни дискове и накладки DS3000
Моторспорт спирачни маркучи и течност
Специално изработена изпускателна система
AEM V3 водно-метанолова система с различни дюзи
Турбокомпресор ъпгрейд 19T карани винаги на ниско налягане.
Голям радиатор + високопроизводителен вентилатор + моторспорт маслен радиатор на кутия и двигател.
Интериор и оборудване:
Спортни седалки в Sparco 7kg и до нея стил Recaro + 6-точкови колани
MHD Dash + моторспорт волан Prospeed
Всички укрепващи елементи и колани монтирани професионално
Карданен вал модифициран и балансиран
Интериорът е почти изцяло запазен премахнати са само задната седалка и предните седалки (заменени със спортни)
Тегло в момента около 1400 кг, с леки компоненти може да се намали до 1200 кг
Kупето е обработено и защитено както и много други за които не се досещам сега.