Допълнителна информация
Мотор:
Преди 50хил. км. пълна ревизия.
Откъм блок:
Челосан и изчистен, измерен колянов вал със стойности като за нов, имам ги снимани и записани, сменени основни и биелни лагери KS с нови болтове БМВ.
Сменени 3-те вериги, маслена помпа, зъбни колела с всички болтове ОЕМ.
Откъм глава:
Шлайф, напаснати клапани (чакал съм ги 2 дена да текнат, така и не текнаха), нови гумички, пружини BimmerTune, 24 нови повдигача и кобилици INA, гарнитура глава с болтове, всмукатели и изпускатели, нов воден тройник, проверени дюзи, всички с добри стойности, сменени уплътнения и дифтунги и още доста дребни работи.
Водна система:
Нов воден радиатор, нова водна помпа, нов термостат, сменен антифриз, премахнат охладител на егр-а. Колата работи на максимум 88-89 градуса, дори и в топли дни.
Периферия:
Нова вакуумна помпа, нов дросел, сменени ремъци, ролки, обтегач, демпферна шайба.
Downpipe 3" обвит с термолента, останалата част от генерацията е оригинална, дпф-а ми стой и го давам с колата, Racepipe, както казах без охладител. Сменен интеркулер, сток размери с всички маркучи.
С лек файл, 340/715 на мотор.
Кутия:
28-ца, сменено масло, конектор, клапани ОЕМ, Stage 3.
Окачване:
Преди близо 3хил км. - Пълен комплект Bilstein B4 с Eibach пружини (сток височина), тампони, прахозащитници, шок тампони и всеки един болт, гайка ОЕМ. Преди близо 10хил км. - Предни носачи М3, Powerflex тампопни на стаб. щанга. Сменени тампони на мотор и кутия.
Спирачки:
Преди 20хил км. - Ревизирани апарати, нови предни дискове Rotinger, TRW накладки, нови задни дискове Bosch,
TRW накладки.
Частите са поръчвани в Германия, където е сглобявана и настроена, 99% от бележките за тях се пазят, придружени със снимки.
Всеки който поне малко разбира, знае кое колко струва и колко време отнема, правил съм си я с мерак и нямам зор да я продавам. Има външни забележки нормални за годините си, цената ще се коментира само на място, кара се всеки ден и бих съдействал за преглед в сервиз.
Бартер единствено за Е63 635д.