Допълнителна информация
Притежавам колата от една година. След покупката беше обслужена - ролки, ремъци, свещи, масло, масло скорости, хидр. течност, антифриз и филтри. Течностите са купувани от СФА.
Има катализатор и работещ ЕГР клапан, не пуши и не придръпва при никакви обстоятелства.
След покупката смених стоп-клапана на ГНП-то, авансаторен клапан също беше купен превантивно но не е сложен, дава се с колата.
Забележка: трябва да се смени корпуса на горивния филтър заради помпата за подкачване на нафта - смуче леко въздух. Проблема се проявява само при минусови температури и само след престой повече от денонощие - пали трудно. Решава се с напомпване преди палене. Другия вариант е да се сложи обратен клапан за горивото след помпата. Иначе пали от половин оборот.
Всичко друго по колата работи. Няма никакви липси.
Задният мост визуално изглежда добре, затова не съм я карал да го преглеждат.
Без климатик.
Има дребни външни козметични забележки и задната броня и панела над нея е желателно да се пребоядисат - имала е някакъв много лек удар и не са направени добре. Никаква ръжда.
Вътре е много запазена, задните подглавници ги има. Като цяло за годините си е супер добре.
Предни всесезонни(почти нови) и задни зимни гуми в добро състояние.
От предишните собственици имам стари талони за техн. преглед, в които се виждат километрите и колко е минавала на година.
Документално изрядна, задължително прехвърляне при нотариус.
Моля, да се има предвид, че това е атмосферен дизел с ротационно ГНП- колата е шумна и не е бърза, но си има своите предимства. Подходяща е за спокойни шофьори.
Ниски разходи за обслужване и експлоатация.
Цената не се коментира, поне за момента.
Бартер е възможен само за 406 след фейс-лифта в подобно състояние - трябва ми по-голяма кола.