Допълнителна информация
Колата е при мен от 2019г. , като тогава я закупих с почти счупена скоростна кутия (B7XA), за която веднага поръчах пълен ремонтен комплект от САЩ на стойност 2200лв. и допълнително " тунинг" клапани/избирачи на " Translab" за още 600лв. , които всъщност решава проблемите заради които тези автоматици се развалят.
Гаранцията на частите е 160 000 км, като от тогава колата е изминала 38 000. Проблеми с автоматика НЯМА да имате! ! !
Има предимно външни забележи, както и стандартните за Хонда от периода ръжда по задните вежди, но купето отдолу е здраво, без гнилочи и т. н.
Забележките по колата са:
*Има някакъв глупав теч на масло някъде от долу, който мислех че е от в-тек клапана, но след смяната му си остана. Минимален е защото от смяна до смяна не помръдва на щеката.
*Откраднаха катализатора преди 1 година директно от паркинга както си стоеше.
*Паднал лак преден/заден капак, ляв калник, задна броня.
*Отзад има или биалетка или тампон за смяна.
От както е при мен, освен скоростната кутия, са направени и следните ремонти:
*Свещи NGK Laser Iridium.
*Предни супорти от Акорд Тайп-Р за 300мм дискове.
*Предни дискове от Американски Акорд Купе 8-ма генерация 28мм дебелина, 300мм диаметър.
*Задни дискове " TRW"
*Рециклирани предни дву-бутални апарати.
*Рециклирани задни апарати.
*Нови накладки " АТЕ" и отпред, и отзад.
*Всяка година Масло и прилежащите филтри, като в момента е с новата серия 5w40 X-Clean 2 на Motul 8100.
*Оригинални за Хонда предни и задни лагер главини.
*Нови долни, предни шарнири " 555" .
*Рециклиран алтернатор, като са подменени преден лагер " KOYO" , заден лагер" KOYO" , диод, четки и реле.
*Двата Пистови ремъка и обтяжна ролка за големият.
*Четири чисто нови летни гуми висок клас Дънлоп купени края на миналото лято и са на по малко от 1000км. (700лв. ).
Може да бъде проверена в сервиз по Ваш избор, за допълнителна информация се обадете на посочения телефон. Няма нищо скрито/покрито, всичко е описано в обявата.