Допълнителна информация
RA:
Mitsubishi Lancer RA 2010 преди фейслифта.
Обслужена с ОЕМ масло на кутията, сменен външен филтър, софтуер на кутията с повишени налягания за запазване на съединителя (без приплъзва моя) и добавяне на Суперспорт режима и лаунч контрол. След смяната на маслата е направена задължителната адаптация на скоростната кутия с професионална оригинална електроника за Mitsubishi.
Обслужен двигател при Тинко Моллов град Добрич с Valvoline VR1 5w50 масло, K&N маслен филтър с повишен дебит и увеличен обем спрямо стандартния размер + въздушен филтър K&N. Замерена цилиндрова утечка: всички цилиндри са под 6%. Ъпгрейд разтоварващ клапан ево 10 (метален ОЕМ) и 3 портов соленоид за управление на турбото, софтуер на двигателя с 300кс и 460Нм.
Монтирана е широколентова ламбда сонда AEM UEGO с уред монтиран директно в зрителното поле на водача.
Права тръба от турбото до крайното гърне (ОЕМ) с премахнат катализатор и резонатор (софтуерно изключен Монитор на катализатора - няма грешки).
Поставен газов инжекцион преди по-малко от 4000км. С голяма 60л бутилка тип пуша в багажника.
Поставени ъпгрейд спирачни дискове и накладки на предната ос на марка ЕВС - перфорирани дискове и накладки Green Stuff 6000 серията. Сменените дискове и накладки заден мост.
Обслужени раздатка и диференциал с масла RAVENOL по ОЕМ спецификация.