Допълнителна информация
Здравейте,
Продавам семейния си автомобил БМВ Е46 фейслифт поради закупуването на по-голям автомобил (комби). Ето и допълнителна информация:
- купих колата преди 10 години от Германия (докато още живеех там) на 200 000 км
- 2-ри (! ) собственик съм
- от 2015-та навъртам много малко км, тъй като се прибрах в България и вече липсват пътуванията из Европа
- двигателят е 3-литров, бензинов - колата никога не е имала газова уредба!
- 5-степенна ръчна скоростна кутия
- в момента колата се кара само 1-2 дни в седмицата, колкото да се поддържа
- през последните 7 години колата се държи в гараж
- обслужвана е редовно с качествени консумативи и части
- платен данък за 2024г.
- платена ГО до май 2025г.
- ГТП до края на април 2025г.
- преди 3 месеца сменени всички 6 бобини
- преди 4 месеца сменен радиатор с разширителен съд, както и антифриз, разбира се
- преди почти 2 години (12-13000 км) сменени водна помпа и ремъци
- сменена горивна помпа
- предни (вентилирани и перфорирани) и задни дискове и накладки с доста живот
- сменена (и ъпгрейдната) ДИСА-клапа - новата е алуминиева с метален болт
- сменени филтър с всички тръби за вентилация на картерните газове
- сменял съм задни амортисьори
- сменена ходова част отпред преди около 2 години
- сменен акумулатор преди около година (Varta)
- извършена сервизна акция за смяна на шофьорския еърбег (2017-та в М Кар София)
- тъчскрийн навигация с Bluetooth (китайска, висок клас) - разбира се, пазя и предавам оригиналната, заедно със CD-чейнджъра
- сменени стъклоповдигачи на 3 от 4-те врати
- както и други компоненти, за които няма да ми стигне времето и мястото тук.
Колата се продава с 2 комплекта колела (летни алуминиеви 18" и зимни алуминиеви 17" ). Летните са асиметричен размер - по-широки задни гуми 255/35/18. Джантите са оригинални за модела, без каквито и да е експерименти с гуми и джанти. Автомобилът е с постоянно зацепена система за задвижване на 4-те колела от първото поколение (без софтуерно разпределение на въртящия момент). Разпределенито е фиксирано 38 - 62 %, съответно предна и задна ос. Карал съм колата доста на сняг и никога не ме е предавала!
Забележки:
- тъй като двигателят не е отварян все още, колата харчи масло - около 1-1, 2 л / 1000 км извънградско. Харчи над 3500-4000 оборота. В града почти не пипа маслото. Т. е. сегметни за смяна или си я карате и доливате.
- ръжда на места по калниците и праговете (има го на снимките)
- шибедахът работи (електромотор), но не го ползвам, защото се е счупила една пластмаса (водач) и забива при дърпане назад. Може да се ползва спокойно нагоре.
- коженият салон си иска освежаване, отзад вдясно съм слагал детско столче
- пръскалките на фаровете не работят
- козметични забележки по боята (драскотини) според възрастта на автомобила.
При интерес на място можем да коментираме цената в разумни граници. Наясно съм със забележките по колата, но също така съм наясно и с многото предимства и екстри за модела, както и историята на колата, които не могат да се намерят на нашия автомобилен пазар!
Моля, нека не си губим взаимно времето - ако цената Ви се струва прекалено висока, просто подминете обявата с усмивка : )
Поздрави!