Допълнителна информация
Така
Ако се чудите защо е толкова скъп този таралясник мисля да оправдая всяка стотинка която ще похарчите ако си я купите
.
Най-важното , само за последните два месеца в нея на набити следните суми !
Отстранени безбройни малки дефекти които могат да създадат проблем в бъдеще .
Ревизирано турбо и пътища на стойност 800 лв . Сменени ролки , пистов ремък , ролка на генератор (фрайлайф) стойност 350 лв .
Сменено масло и филтри преди 100 км стойност 200 лв . В момента се изработва колектор (всмукателен) с перфектно затапени вихрови , тъй като сегашния установихме че изпуска поради некадърно затапване , ще бъде монтиран до дни перфектно херметизиран с нови гарнитури и почистен до блясък , стойност 200 лв . Ще бъде сменен ангренаж тъй като така или иначе ще се сваля помпата , стойност 300 лв . Сменени накладки стойност 200 лв , сменени биалетки стойност 80 лв . Маслото на кутията ще трябва да се смени след 10к км но винаги го сменям по-рано така че може да изкарате късмет да не се занимавате дори с това . Перфектно работеща печка Webasto , без пушеци . Загрява двигателя и купето в уречено от вас време с вградения часовник .
Излишно е да казвам че колата търкаля супер редки 20 цолови джанти Irmscher с добри зимни гуми , стойност БЕЗЦЕННИ !
Ако имате набито око ще забележите че съм събирал част по част OPC пакет който не ми е дошъл с колата а съм събирал с много упоритост и пари , отново е излишно да казвам че е брутален късмет да откриете на българския пазар . За да се сдобиете с него от чужбина ще се наложи да се разделите с минимум 1000 лв . Днес добавена пред последната част спойлера на багажника , до 20 дни и предния OPC line лип който е по поръчка ! Никакъв стъклопласт ОРИГИНАЛНИ OPC части ! Всички кербовки ревизирани и реставрирани ! Автомата работи като от завода никакви ритания , дълги скорости 2000 оборота 143 км/ч на 6та AF40 адаптивна , ако караш като пенсионер сменя на малки обороти плавно , ако си джигит се адаптира към карането ти и сменя рязко на по-високи обороти ! Ще бъде добавен до дни и спортен филтър Pipercros . Изолиран софтуерно DPF EGR , DPF физически разкаран . За вихровите споменах по-горе . Всичко по колата се прави НЕ КАТО ЗА ПРОДАВАНЕ , тъй като не смятам да ви сваля нито стотинка надолу и предпочитам да си я карам вместо да я подаря . Така , за да върти тези огромни супер яки джанти е нужно да има преходни фланци (джантите са за Insignia) направени по поръчка от известен майстор безкомпромисно , стойност 500 лв САМО ФЛАНЦИТЕ ! Та колата е поддържана абсолютно безкомпромисно с мноооооого любов ! Няма да крия че когато я купих беше в доста лошо състояние а сега е един сигурен автомобил ще кажа реставриран с внимание за да ни вози на дълги разходки със съпругата ми хиляди километри без проблеми ! Дюзите показват стойности 0. 1 - 0. 4 което си е доста добре за стара барака . Когато имаме дълго пътуване и се налива по 700мл. двутактово масло което гали целия common rail. Климатроник перфектно работещ , нови фарове с ангелски очи. Перфектни стопове които елиминират постоянно изгарящите крушки . Мултимедия свързана с волана използваща същите Settings настройки като оригиналното радио , андроид , блутут. Затъмняващи огледала , предното стъкло оригинално спиращо UV лъчите за да не ви пържи слънцето като карате срещу него . Забравям доста неща навярно .
Има забележки по външния вид , нищо фрапантно и непоправимо , същото важи и за интериора . Има нужда от стелки и не съм закупил нови тъй като чакам да ми изпаднат оригинални Irmscher. Мога да сваля 20 цоловите джанти и да ви я кача на 17ки с нови зимни гуми или ако сте тарикат може да отнесете и двата комплекта . Колата е записана " без номер на мотора" така че ако сте немърлив и счупите мотора , купувате за 500 лв друг мотор и газ . Стрелките на километража имат чек , иначе казано даваш на контакт и се завъртат само при OPC моделите
Ако нямате реална представа за какво точно става въпрос тази кола не е вашата .
До сделка се стига след мъжко ръкостискане и 20 % капаро .
Продава се защото искам OPC никакви други скрити причини , искам да ме споменавате с добро когато се прибирате с нея ! При сериозен интерес и оглед , първо се возите след това карате . Ако реагирате до ден два ще отнесете и пълен резервоар иначе до няколко дни ще го духна ?
Повече по телефона ще ви обясня всичко надълго и нашироко преди да се насочите за оглед !