Допълнителна информация
Автомобила е фейслифт, и модификация Country club - най-високото ниво на оборудване за модела, с ел. стъкла и централно заключване. По автомобила са правени и сменени доста неща, правен е с много любов. Сменени са:
- фарове и лед крушки за рефлекторен фар
- воден радиатор
- спирачна помпа
- регулатор спирачно усилие заден мост
- задни спирачни цилиндърчета
- ремонтен комплект предни спирачни апарати
- предни дискове+накладки(TRW)
- предни носачи
- предни пружини
- втулките на цялата предница
- всичките тампони по двигател и скоростна кутия
- тампони вилици задни ресьори
- нова кормилна рейка
- семеринг заден диференциал
- лагери заден диференциал
- рециклиран алтернатор
- всички масла по диференциали и скорости
- задни амортесьори
- бензинова помпа
- страничните огледала и двете.
Идва ред на интересните неща и тунинга:
- купето беше изкърпено където имаше нужда, и боядисано с двукомпонентна полиуретанова " недраскаема" боя кобра на новол
- новите прагове са от по-дебела ламарина, произведени от тенекиджията специално за този автомобил
- сложена е битумна виброизолация + 11мм. микропореста звукоизолация тип затворена клетка по пода, вратите, и подкалниците
- сменен е двигателя с 1. 2 от фиат пунто - 72к. с. Двигателя на външен вид е като оригиналния(и двата са Fire motori), инсталацията изглежда фабрична - всичко е направено грамотно. Оригиналният двигател е наличен и върви с автомобила, при нужда от пререгистрация извън София град
- двигателя е монтиран с оригиналния си изпускателен колектор, като колектора е тунингован, и генерацията също
- цялостен лифт на автомобила - повдигнат е с около 8см - отпред с тунинг пружини(нови), отзад с подложки под ресьорите с необходимия ъгъл, нови по-дълги, и усилени вилици, нови и по-дълги амортисьори
- лебедка - направен е скрит монтаж на лебедката. Power winch 3500lbs, с текстилно въже. Мотиран бутон за управление от купето, има и дистанционно управление също така
- усилване на фабричната скара под двигателя, и скоростите с 12мм шина и обличане с 1. 5-2мм. желязна ламарина - автомобила на практика вече може да се повдигне и с крик под тази кора
- монтиране на блокаж в задния диференциал тип локрайт - има и клип, на който се вижда реалната работа на блокажа и лебедката
- изработка и монтаж на шнорхел от 1. 5мм неръждаема стомана
- монтиране на газова уредба, и преминаване на първоначален технически преглед - на практика е готова за вписване в талона на новия собственик
- 13мм алуминиеви фланци+секретни болтове за тях
- изработка на нова кора за багажника + мотиране на елипси пайнер - плеъра също е пайнер и разполага с AUX IN - има изведен USB кабел за флашка
- ветробрани Heko на предните стъкла.
Има втори комплект с джани и гуми ол терен - ползвам ги за летни. Тези от снимките са зимни. Прегледа е до 09. 24г. Гражданската е на вноски. Сигурно има и още дреболии, но не се сещам за момента. Малкото зверче много радва, и много дава, а е с най-евтината поддръжка за наистина проходим 4х4 автомобил. Възможна е и " горска" разходка около София с предварителна уговорка, както и преглед в доверен на клиента сервиз.