Допълнителна информация
Колата е много здрава и надеждна с нисък разход на бензин [около 5-6/100 градско! ) при нормални обороти. Пали от раз, двигателя работи доста равномерно. Като цяло ускорява като много по-мощен автомобил, поради добрата динамика на мотора и лекото купе. Новия съединител също играе роля за това. Може да се постави евтино и газов инжекцион. Продавам я защото взех по-голям товарен автомобил.
Има допълнителен втори акумулатор и летни гуми, има сложени перфектни зимни гуми.
Нисък годишен данък - 15лв
Гражданска около 60лв вноска
Двигателя е непретенциозен и издържа над 1. 000. 000км без основен ремонт! За справка - форумите в Google!
Ползвана е за пренасяне на спортни екипировки. В багажника може да влезнат и две малки колела, понеже е само с предни седалки.
Много подходяща за доставки и други транспортни услуги.
Двигателя е перфектен, ходовата част, трансмисията и генерацията също. Има визуални забележки по боята и малко ръжда само на десния праг. Няма и следа от ръжда по пода и може да се кара безпроблемно в този вид, особено ако се ползва за работна.
Колата се кара редовно, за това описвам какво е направено до момента:
- ляв носач/шарнирен болт
- спирачен комплект дискове/накладки
- смяна на съединител на 1200км към 28. 07. 23
- ляв носач/шарнирен болт
- спирачен комплект дискове/накладки
- смяна на съединител, в момента е на 800км към 30. 04. 23
- нов ключ с имобилайзер-ампула и два датчика
- задни спирачни челюсти
Със софийска регистрация е както се вижда на снимките, така че ако сте рег. със софийско жителство няма нужда от смяна на регистрационни табели (номера). Смяната на голям и малък талон е 20лв!
Пълни технически характеристики на модела :
bg. autodata24. com/chevrolet/spark/spark/08-i-52-hp/details
Мо же да се види и тества в София в зависимост от уговорката. . Има доста сервизи в района, ако желаете преглед/диагностика.
За всякакви въпроси и предложения се обадете на посочения телефонен номер, който има и Viber/Telegram.