Допълнителна информация
Кемперът е на базата на Фиат Дукато. 2000 см3. , бензин. 5 скорости и на около 120000 км. Като двигател, скоростна кутия и шаси е безупречен. Сменени са второ и трето гърне на ауспуха. Отпред има булбар, лебедка и халогени Бош. Отзад е с теглич и много здрава стойка за мотор. Два резервоара за чиста вода, единият е 200 литра с помпа, другият е 300 литра. Отделно има резервоар за мръсна вода 200 литра. На покрива се намира голям фабричен багажник и два фотоволтаични панела. Отоплението е газово, бойлерът е газов, готварската печка е газова. Хладилникът е на газ, 12 и 220 в. С една газова бутилка работи точно един месец. Има още една резервна бутилка , и тя е същата, немска 11 кг. Към кемпера давам малък ледогенератор с ниска консумация на ток. Давам и малък електрогенератор 850 вт. Когато съм теглил лодка с багаж и мотор общо 1200 кг. , товарът не се усеща, а разходът със скорост 120 км. е 10 литра, което ми се струва добре. Нуждае се от вътрешен ремонт. тавана на спалнята и тапицерията са за смяна. Същият модел кемпер в Германия на същите години е от 13000 до 18000 евро. Имайки предвид състоянието на моя цената е 9000 лв. Имам купени някои материали за довършването.