Допълнителна информация
Правилната категория в която попада мотора е спорт-турист.
Новият собственик ще получи и Instagram страницата @gsx600f_1998, в която до един момент качвах какво е правено по мотоциклета.
До септември месец е каран всеки ден.
Пробегът е почти 27 000 км. При мен е от 2021г. , взет от първи собственик в Италия.
Пазя талоните, пробега е проверен по техническите прегледи, които е минавал.
Гумите са на по-малко от 5 000 км.
Крайно гърне и междинна тръба на немската фирма Ixil с хомологация, минавате КАТ, прегледи и проверки без проблем. Не е прекалено шумно, за да дразни околните, но точно толкова, колкото да радва ухото.
Оригиналната генерация е налична, както и други дреболии, които имам и са предназначени за него.
Краш тапи монтирани без пробиване на рама или страничните панели, както сa повечето модели.
Преглед до март 2027г.
Гражданска отговорност до март 2026г.
Оригинален комплект инструменти + инструкции за експлоатацията, които съм поръчал допълнително.
Карбураторите са правени при Камен и Димо до Автогара Юг.
Спирачната система е промита в началото на лятото.
Станало е време за смяна на маслото подготвил съм Repsol и филтър, които се дават с мотора.
Други неща, които съм сменял, можете да видите в Инстаграм страницата, посочена по-горе. Части като филтри, крепежни болтове и други елементи съм поръчвал основно, оригинални на Сузуки от германския склад.
Както става ясно, моторът е гледан, а и имах късмета да намеря уникално запазена машина.