Допълнителна информация
Здравейте. Продавам си двете машини. Причината ? 600 само цици.
И двата мотора са гледани и добре съхранявани. Продавам ги комплект - специална оферта за инстаграм лук а лайк мото двойки, опортунистично настроени спекуланти или прохождащи мотористи, които искат да имат хубав, лъскав и нов мотор за кифлеене и един друг, на който да не му уйдисват много на акъла и да си се учат да кантарят или да лягат по пистите с него. Бартер само за Суза L7/8 или zx10r 2016+
Не обмислям продажбата им по отделно, но хора с пари няма да върна, съответно - 2016та 16999 лв, 2002ра 5200 лв.
2016. 636ца регистрирана за А2 :
- K&N филтър
- Cat delete с Leo vincе slip on.
- Ремап, лаунч контрол и тромпети от Коцето (Sniper tuning). Около 133 коня изкара според графиката при стокови 126.
- Нови предни спирачни дискове и накладки - на 29 000 км
- Нова верига и пиньони - на 30 000 км
- Ревизирани колове - на 30 000 км
- Сменени лагери на предната джанта и на три пътника - 30 000 км
- Quick Shifter Magnum
- Демпфер
- Подгрев на ръкохватките
- Diablo SuperCorsa SP 0424
- Претапицирани къстъм седалки от Милен (Crazy cust)
- Наличен и заден капак (премахващ задната седалка)
- Юсб под задната седалка подходящо за зареждане на телефон или камера.
- Тракшън и АБС. Пауър режимите са настроени на F мотора е максимално тих, на L . . . гърми яко.
- Всички флуиди са сменени, маслото и филтър ще са за смяна след 4000 км (сменям го на 5000)
2002 :
- Обслужени масла и филтри на 58 000 км, през месец април тази година
- Чисто нов акумулатор купен също през април
- Синхронизирани карбуратори
- Лед фарове
- Лео Винче гърне
- Добри гуми и верига
До колкото знам от предишният собственик ангренажа е сменен на 42 000 км, малко след това е сменил накладки, антифриз и спирачна течност на 45 000 км и е обслужил коловете.
Ако ги купите заедно - транспорта до всяка една точка на България е от мен, но без пазарлъци на цената - не забравяйте, че аз гледани 636ци си имам. Вие си търсите. Видео на двата мотора може да намерите по-долу.