Допълнителна информация
Имам го от две години и е безкомпромисно подържан. Взех го на типичните за моторите в България 30 000 километра, но не знам на колко е всъщност. Аз не съм падал с него, но го пребоядисах, по мой вкус, като единствените стикери са емблемата на Honda на резервоара и името му на слюдата, всичко друго е пръскано с шаблони. Освен типичното обслужване - масло, филтри, спирачна течност и антифриз, по мотора съм правил следното:
- Сменени свещи NJK Iridium
- Сменен съединител
- нова верига златен D. I. D и зъбчати
- нови кормилни лагери
- нови лагери на джантите
- нови лагери на задната вилка
- крайно гърне Dominator с брутален звук
- демпфер на кормилото
- обслужена предница - втулки, уплътнения и масло
- LED фарове с " angel eyes" и " devil eyes"
- нов бензинов филтър
- обслужени спирачни апарати - почистване и подмяна на уплътненията
- преработена опашка с по-агресивна визия и LED стоп с вградени мигачи.
- краш тапи
Всичко е стягани с динамометричен ключ по инструкция. Качваш се и караш.