Допълнителна информация
Кавазаки ЕР-5
Произведен 23. 11. 2000г.
500 куб. см
50 к. с. ,
два цилиндъра редови,
два карбуратора
6 скорости
Мотоциклетът е на жена ми, но след като роди загуби интерес да го кара и така осем години не беше пален. За да влезне в строя се наложи да купя друг резервоар ( оригиналният е наличен, но много корозирал отвътре), нови карбуратори (старите бяха запекли и нищо не ставаше от тях), ново кранче за бензин. Нови гуми Bridgestone BT46-F дот 3922 монтирани 2024г. на около 1000км, Сменени филтри и масло, но миналата година на 700км от смяната му. Чисто нови предни синтеровани накладки TRW MCB569SV, чисто нов лед фар PUIG, кормило PUIG, чисто нов метален спирачен маркуч PUIG, оригинална стойка+скара за топ каса (куфара не се продава), ролбар за двигателя, акумулатор на 2 сезона. Закупени чисто нов комплект оригинален съединител, притискотелни и феродови дискове, пружини и гарнитура за двигателя закупени от Еди Мото ( не се наложи да се сменя съединител и стоят резерв). Двигателя работи много равномерно, след зимната пауза запали като инжекцион от първи път. Верига и пиньони в добро състояние. Колове в перфектно състояние. Няма течове или скрити дефекти.
Забележки: новият резервоар се оказа без букса за нивомера и в момента на таблото не показва колко е пълен резервоара, кранчето работи на позиция RES предполагам на ON e прегънат маркуча, защото работи 2 минути и заглъхва.
Мотоциклетът е много приятен, лек и подходящ за начинаещи мотористи.
ГО платена до 26. 3. 2026, Данък за 2025г платен, ГТП предстои на 23. 7. 2025г