Допълнителна информация
Продавания бус е в отлично техническо състояние и няколко
незначителни забележки по външния вид.
Двигателя е 2. 2 дизел с EURO 5 от
последните /без да се сипва AdBlue/,
която добавка е само разход и създава множество проблеми. От 2018 се монтира
двигател 2, 2 дизел - френска разработка с EUR 6 и може да се поинтересувате за какви проблеми иде реч.
Съединителя е с твърд маховик /НЕ е с демпферен както
първите които пуснаха с този мотор 2013-2015г. /, реално не е скъп и не създава
проблеми.
Двигателя е разработка
на Форд /Puma/ с верига
- по безпроблемния според мен от френския!
Закупен от SFA
Retail България /Пежо/ през 2017г. и се кара всекидневно до сега.
Каран основно от един човек първия собственик. Два ключа.
Пълна сервизна история подържан единствено в един от
официалните сервизи /Пежо Люлин/
Сервизна книжка и списък със сменени части по дати.
100% реални километри.
Сменени части /само оригинални ! / на които трябва да се
обърне внимание комплект съединител с помпа, DPF филтър с катализатор /около 4000 лв/,
воден радиатор, маслена помпа и др.
Товарно пространство се води - L 3 / H 2, което означава 3, 6 л. м.
дължина на 1, 9 л. м. височина
Товарното е с под и страници долна част от шперплат - правени
при покупката на буса в Трансформа с. Лозен
Пълно Каско и ГО в ДЗИ , винетка - до януари 2026г.
Фактура с ДДС