Допълнителна информация
Джипа е правен с много желание и средства ще изброя нещата които са правени като със сигурност ще забравя нещо.
Шасито е обработено против корозия, както и е усилено с повече листови ресьори, тампони и накрайници, главини кардани и карета са също усилени, единственото заводско по джипа е корубата му, и таблото вътре и двигателя, който е неунищожим и супер идиотоустойчив, и държи на силов тунинг ако някой има желание. Чист дизел Перкинс, който знае конструкцията на тея мотори знае за какво говоря. Механичен мотор с 2 кабела в него и те са плюса и минуса на акумулатора, нафта ток и масло и джипа върви : D 5 броя гуми Kumho почти нови, ръчно правени панели на вратите. Салон претапициран. Цената на която го пускам е символична, спрямо това което е набито в него, но обстоятелствата го налагат.