Допълнителна информация
TATA SAFARI 3. 0TDi, 120 к. с.
Автомобила закупих в движение и с регистрация. Внос е от Италия. Няма никаква ръжда. Автомобилът е използван от потребителска кооперация за служебен и е издържал на доста голям напън и товар, но не е бил поддържан. Докаран бе до такова състояние, че да измине около 20 км след закупуването му и тотално да спре да работи. В момента е с рециклирани дюзи, рециклирана ГНП, но за съжаление в родния ми град Плевен втори месец не може човек с диагностика да открие защо качва гориво помпата, но въпреки това автомобила не може да запали. От закупуването на автомобила до момента са вкарани в него заедно с покупната му цена над 6 000 български лева и многооооо, многоооооо, многооооо НЕРВИ и ТРУД (тяхната цена няма да я включвам).
Ако на някой му се кара здрав и надежден джип и познава майстор, който да му реши проблема може да се възползва.
Цената е символична!
Имах такъв, но с 1. 9 двигател и мога да кажа спокойно, че са много здрави товароносими катъри! Реших да разнообразя с малко по-мощен и уви малшанс!
Ама здраве да е!